Dat niet ieders mening over Klaar positief is kan ik nog begrijpen. Ze is anders en de ene mens kan dat wel waarderen, de andere mens niet.. Prima.
Wel zou het fijn zijn als de commentaren over Klaar beperkt blijven tot haar deelname aan de expeditie.
So noted. Ik weet dat je haar goed kent en een toffe tante vindt, maar zoals eerder gezegd: als iedereen haar gewoon leuk vindt punt andere lijn dan maak je geen TV hé! Dat moet je maar thuis of in je privé-tijd of op je werk doen, lief zijn en attent voor elkaar en al die dingen, niet in een spelletje waar het een beetje de bedoeling is dat het
clasht. Elk zijn mening, ze zetten steeds zeer verschillende karakters bijéén, en dus krijg je ook zeer uitéénlopende commentaren op een forum, net zoals op het eiland trouwens. Mits beleefd en niet kleinerend of zo moet dit kunnen, en dat kan trouwens ook op dit forum, en dat is leuk.
Ik apprecieer Klaar voor het leven dat ze in de brouwerij brengt, voor de lach die ze soms op mijn gezicht tovert, en voor de momenten dat ik denk "OH - MY - GOOOD wat een mens!". Al bij al valt ze wel mee hoor, ze is gewoon niet mijn type.
En - zo ben ik dan - dan zeg ik dat ook.