Auteur Topic: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster  (gelezen 62677 keer)

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #80 Gepost op: 21-09-2006, 22:41:16 »
Dat niet ieders mening over Klaar positief is kan ik nog begrijpen. Ze is anders en de ene mens kan dat wel waarderen, de andere mens niet.. Prima.
Wel zou het fijn zijn als de commentaren over Klaar beperkt blijven tot haar deelname aan de expeditie.
So noted. Ik weet dat je haar goed kent en een toffe tante vindt, maar zoals eerder gezegd: als iedereen haar gewoon leuk vindt punt andere lijn dan maak je geen TV hé! Dat moet je maar thuis of in je privé-tijd of op je werk doen, lief zijn en attent voor elkaar en al die dingen, niet in een spelletje waar het een beetje de bedoeling is dat het clasht. Elk zijn mening, ze zetten steeds zeer verschillende karakters bijéén, en dus krijg je ook zeer uitéénlopende commentaren op een forum, net zoals op het eiland trouwens. Mits beleefd en niet kleinerend of zo moet dit kunnen, en dat kan trouwens ook op dit forum, en dat is leuk.
::jaja::
Ik apprecieer Klaar voor het leven dat ze in de brouwerij brengt, voor de lach die ze soms op mijn gezicht tovert, en voor de momenten dat ik denk "OH - MY - GOOOD wat een mens!". Al bij al valt ze wel mee hoor, ze is gewoon niet mijn type.
En - zo ben ik dan - dan zeg ik dat ook.
;)
« Laatst bewerkt op: 21-09-2006, 23:23:31 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #81 Gepost op: 22-09-2006, 00:42:56 »
Maar we zagen de deelnemers (Klaar en Robin dit jaar uitgezonderd dit keer dacht ik) in de voorstelaflevering natuurlijk wel in hun "thuis"-situatie. En dat zal toch niet voor niks zijn dat de deelnemers op deze manier worden voorgesteld. Welk leven mensen leven buiten de expeditie zegt waarschijnlijk ook wel wat over hoe ze zich tijdens de expeditie gedragen.

klopt.ik vind het nogal een hoop gedoe allemaal rond klaartje hoor.de ene mag haar wel en de ander niet.dat kan.een mening over iemand hebben,dat kan.maar heel klaartje lopen annalyseren in haar doen en laten en idd haar levensstijl enzo.dat snap ik niet zo.we kennen heel dat mens niet persoonlijk....

Het grappige is dat Klaar dat zelf wel doet binnen de expeditie. (dat gepsychologiseer) Wat zij bij Saron deed is in feite niet anders.
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #82 Gepost op: 22-09-2006, 05:42:43 »
Het grappige is dat Klaar dat zelf wel doet binnen de expeditie. (dat gepsychologiseer) Wat zij bij Saron deed is in feite niet anders.
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 22-09-2006, 09:36:45 »

Maar Klaar doet het niet op een forum schuilgaand achter een username, terwijl ze nog nooit contact met die iemand heeft gehad.

Offline Test

« Reactie #84 Gepost op: 22-09-2006, 12:12:31 »
Maar Klaar doet het niet op een forum schuilgaand achter een username, terwijl ze nog nooit contact met die iemand heeft gehad.

Ja, dus..? Als je niet anoniem bent en iemand ietsje langer kent mag het opeens wel? ??? Dat is dan toch net zo "fout"? Ook Klaar kent Saron net een week binnen de expeditie en niet in haar thuissituatie maar heeft als niet-psycholoog (zover ik weet) wel een hele analyse klaar wat betreft Saron.

Waar het mij om gaat is dat jullie uiteraard gelijk hebben dat we Klaar niet of nauwelijks kennen. Maar we krijgen wel een beeld van haar voorgeschoteld via het programma en daarop vorm je je mening. Volgens mij is een forum bedoeld om je mening te geven over het programma en haar deelnemers. En als iemand daar een psycho-analyse op wil los laten, so be it. Ik neem dat dan wel met het bekende korreltje zout.
Geniet nooit met mate...

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 22-09-2006, 12:25:03 »

Citaat
Ik apprecieer Klaar voor het leven dat ze in de brouwerij brengt, voor de lach die ze soms op mijn gezicht tovert, en voor de momenten dat ik denk "OH - MY - GOOOD wat een mens!". Al bij al valt ze wel mee hoor, ze is gewoon niet mijn type.
En - zo ben ik dan - dan zeg ik dat ook.
;)

sluit ik me helemaal bij aan!soms erger ik me rot en soms lach ik me rot om haar.

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 22-09-2006, 12:56:36 door Bakkertje »

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 22-09-2006, 12:27:57 »
Citaat

doen we dat allemaal niet een beetje? ::pinokkio::

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 22-09-2006, 12:57:24 door Bakkertje »

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
« Reactie #87 Gepost op: 25-09-2006, 23:01:58 »
ze was weer aardig op dreef, de onvolprezen dirigent van haar eigen ego-show...

ik ga even in een roestige emmer kotsen
lekkere ruige vent van me

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 25-09-2006, 23:32:07 »
ze was weer aardig op dreef, de onvolprezen dirigent van haar eigen ego-show...

ik ga even in een roestige emmer kotsen.

Ben ik niet met je eens klaar is de perfecte manager ze stuurt precies waar ze heen wil.
vergeet niet dat zij wel weet wie ze mee wil naar het eiland.

Edit: quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 25-09-2006, 23:35:28 door Test »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #89 Gepost op: 25-09-2006, 23:34:28 »
Ik vond de manier van Klaar wel slim, dat ze zich niet als evil Klaar hoefde te presenteren die mensen achter moest laten.

Offline Test

« Reactie #90 Gepost op: 25-09-2006, 23:41:04 »
Ik snap niet waarom Klaar allerlei spelletjes loopt te spelen: ze kan niet winnen en ze kan niet weggestemd worden. Dan kan je het toch gewoon eerlijk spelen? Misschien vind ze zelf dat ze het slim speelt. Ik vind het eerder wat achterbaks overkomen.
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 25-09-2006, 23:45:43 »
Ik snap niet waarom Klaar allerlei spelletjes loopt te spelen: ze kan niet winnen en ze kan niet weggestemd worden. Dan kan je het toch gewoon eerlijk spelen? Misschien vind ze zelf dat ze het slim speelt. Ik vind het eerder wat achterbaks overkomen.
Maar wat is eerlijk? Er zijn geen regels omtrent die dingen.

Offline Test

« Reactie #92 Gepost op: 25-09-2006, 23:50:34 »
Maar wat is eerlijk? Er zijn geen regels omtrent die dingen.

Niet onnodig bijlen meenemen. Niet al het eten meenemen. Mensen niet in een verkeerd daglicht zetten. Zichzelf niet zo belangrijk vinden... enzovoort.

Het gaat niet om regels... het gaat om het mi onnodige spelletje dat ze aan het spelen is.
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 25-09-2006, 23:52:19 »
Niet onnodig bijlen meenemen. Niet al het eten meenemen. Mensen niet in een verkeerd daglicht zetten. Zichzelf niet zo belangrijk vinden... enzovoort.

Het gaat niet om regels... het gaat om het mi onnodige spelletje dat ze aan het spelen is.
Dat van die bijl vond ik redelijk logisch. Die mannen hadden ook hun bijl mee mogen nemen, het was strategisch ook nog slimmer geweest.
Het eten meenemen vind ik inderdaad ook flauw.
Mensen in een verkeerd daglicht stellen, tja, dat doet iedereen in zo'n spel.
En als zij zichzelf belangrijk vind, vind ze dat toch gewoon? Boeiend.

Offline Test

« Reactie #94 Gepost op: 25-09-2006, 23:55:38 »
Dat van die bijl vond ik redelijk logisch. Die mannen hadden ook hun bijl mee mogen nemen, het was strategisch ook nog slimmer geweest.
Het eten meenemen vind ik inderdaad ook flauw.
Mensen in een verkeerd daglicht stellen, tja, dat doet iedereen in zo'n spel.
En als zij zichzelf belangrijk vind, vind ze dat toch gewoon? Boeiend.

Je vergeet dat ze geen deelnemer is. Om het in haar taal te zeggen: Ze is slechts bewegend decor... En wat mij betreft is de scene afgelopen... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 25-09-2006, 23:56:46 »
Je vergeet dat ze geen deelnemer is. Om het in haar taal te zeggen: Ze is slechts bewegend decor... ::)
Ze is geen deelnemer, hmm oke dat is waar. Maar ze mag wel elke week immuniteit geven.

Offline Sanderman

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 26-09-2006, 00:46:46 »
Ik vraag me echt af waarom sommige forummers hier nog sympathie kunnen hebben voor deze vrouw die zegt: "Niks geen lootjes trekken, want dan zit ik straks tussen het grof vuil". Ik wist niet wat ik hoorde. Je praat nog altijd over mensen en niet over grof vuil. Begrijp me goed aub... iedereen zijn of haar eigen mening maar ik kan echt niet begrijpen wat deze vrouw dan heeft wat dan voor iemand anders sympathiek is. Echt, begrijp dat echt niet maar goed, ik denk dat het maar goed is ook dat ik zoiets niet begrijpen kan.

Maar wat voor mij echt de deur dichtdoet is dat deze vrouw gelijk opzij stapt zodra Hasselbach is uitgesproken bij de eliminatieproef en daarna bij de eilandraad durft te zeggen dat Bert een man is van veel woorden en weinig daden. Overigens was het ook Bert met wie deze vrouw heel triomfantelijk zat te lachen omdat Kamp Zuid nu twee bijlen hadden? Ik kon het zo snel niet zien. Die hadden ze toch nodig voor het hakwerk? Zal er wel uitgemonteerd zijn want ik heb niks geen hakken en zagen gezien.

Ben ik niet met je eens klaar is de perfecte manager ze stuurt precies waar ze heen wil.
vergeet niet dat zij wel weet wie ze mee wil naar het eiland.

Edit: quote gefixt

Wie ze mee wil... ? Je zal maar zoveel moeite hebben gedaan om door de selectieronde heen te komen en dan krijg je te horen dat je naar de pijpen van deze vrouw moet dansen. Voor het geval er weer wordt gecensureerd in mijn post hou ik het hier maar bij. In ieder geval is mijn "bloody gein" kijkplezier in deze Expeditie voorbij. Ik heb geen zin meer om me steeds zo te moeten ergeren en ik lees jullie allemaal wel weer in 2007.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2006, 00:50:08 door Sanderman »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 26-09-2006, 12:01:15 »
Ik vraag me echt af waarom sommige forummers hier nog sympathie kunnen hebben voor deze vrouw die zegt: "Niks geen lootjes trekken, want dan zit ik straks tussen het grof vuil".

Dat vond ik ook wel een beetje ver gaan, maar ik heb bij Klaar (en Robin) ontzettend het idee dat ze voor de camera aan het spelen zijn en daarom hardere bewoordingen gebruiken dan nodig zijn.

Hopelijk was het eens maar nooit weer dat ze oud-deelnemers tussen nieuwe deelnemers stoppen en hen zoveel macht geven.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline amanap

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 26-09-2006, 17:41:49 »
Ik sluit mij met name over de rol en positie van Klaar volledig aan bij het citaat van Sanderman en Art.
Het meepraten met Ernst Paul of krijgt zij die woorden in de mond gelegd, getuigt niet van een goed leiderschap.
En daarbij het achterlaten van die 2 vriendinnen, omdat de ene te dun is en de ander misschien wel irritant slaat kant nog wel.
Je kon het heel goed merken aan haar reactie, toen het winnende kamp al fluitend kwam aanlopen. "Dit gaat moeijlijk worden"   Toch niet goed nagedacht over je keuze?.... ::pinokkio::
kennis is macht, karakter is meer

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 26-09-2006, 17:43:35 »
Ik sluit mij met name over de rol en positie van Klaar volledig aan bij het citaat van Sanderman en Art.
Het meepraten met Ernst Paul of krijgt zij die woorden in de mond gelegd, getuigt niet van een goed leiderschap.
En daarbij het achterlaten van die 2 vriendinnen, omdat de ene te dun is en de ander misschien wel irritant slaat kant nog wel.
Je kon het heel goed merken aan haar reactie, toen het winnende kamp al fluitend kwam aanlopen. "Dit gaat moeijlijk worden"   Toch niet goed nagedacht over je keuze?.... ::pinokkio::
Ik denk dat het lastig word omdat Robin natuurlijk de beste mannen heeft meegenomen...