Auteur Topic: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster  (gelezen 62657 keer)

Offline amanap

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #100 Gepost op: 26-09-2006, 17:50:53 »
Ik denk dat het lastig word omdat Robin natuurlijk de beste mannen heeft meegenomen...

Dat was toch ook de opdracht voor Klaar?

kennis is macht, karakter is meer

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #101 Gepost op: 26-09-2006, 17:55:56 »
Dat was toch ook de opdracht voor Klaar?
Hmm ja OK maar het kamp van Robin zit vol met lenige en sportieve figuren: Robin zelf, Ignazio (Rondleider in grotten), Lenny (Voetbal), Curd (traint in de sportschool), Linda (Tennislerares).
Terwijl dat in het kamp van Klaar minder is: Koen (heeft een buikje), Werner (is lang), vast nog wel anderen

Ik vond het raar dat Klaar niet Koen of Werner aan de kant zette.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 26-09-2006, 18:36:42 »
Voor het geval er weer wordt gecensureerd in mijn post hou ik het hier maar bij.

Heel verstandig. Er is nl gecensureerd omdat je kritiek veel verder ging dan Klaar's deelname aan deze Expeditie.
er was eens......

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
« Reactie #103 Gepost op: 26-09-2006, 19:05:59 »
Klaar heeft weer een slachtoffer geëisd
lekkere ruige vent van me

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 26-09-2006, 19:20:35 »
Met Klaar als persoon heb ik weinig moeite. Ik kan er wel mee lachen, tis een apart geval maar dat maakt haar zo grappig. Wel heb ik moeite met het feit dat deze expeditie draait om 2 oud-deelnemers. Er komt niet een expeditie op gang zoals we gewend zijn. Beetje jammer voor de deelnemers van dit jaar. Ik hoop dat dit de eerste en laatste keer is dat ze 2 oudgedienden als leiders inzetten.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 26-09-2006, 20:53:49 »
 ::jaja::yes langkousonline ben het met je eens de kandidaten drijven zo op de oud-deelnemers dat ze zelf helemaal niet uit de verf komen je ziet helemaal niet wat iemand nou gaat doen als ie echt niets heeft en van niets iets moet maken dat vond ik altijd zo heerlijk aan ER en nu mis ik dat heel erg.
Klaar vind ik echt oke wat dat betreft want ze laat de nieuwe deelnemers in ieder geval hun eigen proef doen en laat ze ook zo af en toe ff lekker in hun sop gaar koken  (zoek het maar uit) heel goed wat mij betreft niets mis mee ;D

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 27-09-2006, 17:25:29 »
Ik ben benieuwd hoe Bernadette en Olga zullen  reageren als ze te horen krijgen dat Klaar heel wat voor hen verzwegen heeft.
Want wederom was Robin een open boek;hij zei meteen dat hij 3 mensen moest kiezen,terwijl Klaar terug in alle talen zweeg. Ik  neem aan dat de dames het vroeg of laat van de heren te horen zullen krijgen,dat zij wel weten hoe de vork in (of is het aan?) de steel zit.
Ik kan de bal volledig misslaan,maar reeds van bij het begin denk ik dat het één van de taken v/d leiders is; de ene moet alles zeggen zoals het is,de andere mag niets zeggen...???   (ik had Brenadette getypt) sorry
« Laatst bewerkt op: 27-09-2006, 20:08:07 door koekoe »

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 27-09-2006, 19:16:20 »
Ik kan de bal volledig misslaan,maar reeds van bij het begin denk ik dat het één van de taken v/d leiders is; de ene moet alles zeggen zoals het is,de andere mag niets zeggen...???

jij zegt het, ik had er al aan gedacht.
Wat als dit scenario is voorgekauwd door de productie?
er was eens......

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #108 Gepost op: 27-09-2006, 20:37:10 »
Ik ben benieuwd hoe Bernadette en Olga zullen  reageren als ze te horen krijgen dat Klaar heel wat voor hen verzwegen heeft. Want wederom was Robin een open boek;hij zei meteen dat hij 3 mensen moest kiezen,terwijl Klaar terug in alle talen zweeg.

Maar Klaar koos wel juist hen toch? Zou het ze dan veel uitmaken denk je?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 27-09-2006, 21:26:51 »
Maar Klaar koos wel juist hen toch? Zou het ze dan veel uitmaken denk je?
Nee,ja,nee,ja,maar wat ik bedoel,Robin zei;ik moet 3 mensen meenemem en gaf de ganse uitleg,terwijl Klaar;wil jij,wil jij,wil jij,en willen jullie op het eiland blijven? En hop zo was het,al heeft Klaar zeker niet meegedeeld dat ze 3 mensen (in het geheim) mocht uitkiezen.En niemand stelde er zich vragen over,daarom denk ik ook dat ze zei dat het makkelijk verlopen was

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #110 Gepost op: 27-09-2006, 22:25:52 »
er zijn al heel wat deelnemers wezen buurten, waar o waar blijft Klaar??

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 27-09-2006, 22:26:33 »
er zijn al heel wat deelnemers wezen buurten, waar o waar blijft Klaar??
Misschien heeft ze geen computer ::tandpastasmiley::

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #112 Gepost op: 27-09-2006, 22:32:21 »
Klaar kennende heeft ze ruzie met het toetsenbord ::rofl::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 27-09-2006, 22:50:05 »
Klaar kennende heeft ze ruzie met het toetsenbord ::rofl::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
of misschien zelfs wel een nickname ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
er was eens......

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #114 Gepost op: 27-09-2006, 23:41:07 »
Nee,ja,nee,ja,maar wat ik bedoel,Robin zei;ik moet 3 mensen meenemem en gaf de ganse uitleg,terwijl Klaar;wil jij,wil jij,wil jij,en willen jullie op het eiland blijven? En hop zo was het,al heeft Klaar zeker niet meegedeeld dat ze 3 mensen (in het geheim) mocht uitkiezen.En niemand stelde er zich vragen over,daarom denk ik ook dat ze zei dat het makkelijk verlopen was

Ze heeft het idd slim gespeeld, en miss vragen ze nog eens om uitleg. Maar wat ik van Klaar zag op de eilandraad... kan ze aardig vragen ontwijken :) Als ze geen antwoord wil geven, krijg je t er ook niet uit denk ik.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 28-09-2006, 08:16:40 »
Misschien heeft ze geen computer ::tandpastasmiley::

Computer heeft ze, want in haar expeditie (2004) heeft ze ook columns geschreven. Als ik me niet vergis zijn die hier op RN ook te vinden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 28-09-2006, 13:39:42 »
Vind de rol van zowel Klaar als Robin nou wel goed geweest, of gewoon met de expeditie meedoen of weg wezen want ze komen steeds meer in de weg te staan van de reguliere deelnemers die daardoor niet zo goed uit de verf komen.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 28-09-2006, 17:20:07 »
Vind de rol van zowel Klaar als Robin nou wel goed geweest, of gewoon met de expeditie meedoen of weg wezen want ze komen steeds meer in de weg te staan van de reguliere deelnemers die daardoor niet zo goed uit de verf komen.
Ja ik vind dat Klaar en Robin nu ook wel naar huys mogen. Ze hebben genoeg gedaan. Nu mogen de kandidaten hun eigen boontjes pelikaantjes gaan doppen
« Laatst bewerkt op: 28-09-2006, 18:49:04 door Willemson »

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 28-09-2006, 18:24:25 »
Ja ik vind dat Klaar en Robin nu ook wel naar huys mogen. Ze hebben genoeg gedaan. Nu mogen de kandidaten hun eigen boontjes pelikaantjes gaan doppen
Nu weten de kindjes wel hoe ze moeten handelen inderdaad ;)
I'm a real big goblin..

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #119 Gepost op: 28-09-2006, 18:38:20 »
De rol van de kampleiders was toch vooral sturend en ondersteunend, of is dat slechts mijn interpretatie? Kampleider, wat een rotwoord trouwens, bestaat daar een instructieboekje voor namens de ER opperhoofden? Denk dat de algehele verwarring ook de zwakte van het concept aangeeft.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
of misschien zelfs wel een nickname ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Mick ER 2004?

hup hup Klaartje, uit de kast