Eigenlijk snap ik alle ophef rond Klaar niet zo... Toen ik vernam, dat zij in deze serie haar opwachting zou maken was mijn vreugde groot! In 2004 was ze al mijn favoriet.
Natuurlijk kun je je alleen beperken op de beelden die je van de kandidaten en teamleiders ziet, maar ik zie een zelfverzekerde vrouw die niet bang is om dingen te zeggen en met grote zelfspot naar zichzelf kijkt. Juist dat laatste vind ik zo knap aan haar.
Ook het feit dat mensen het hier over de 'klaar-show' hebben begrijp ik niet. Ze houdt zich juist erg op de achtergrond wat betreft de kandidaten. Dit in tegenstelling tot Robin, wat 'n ...
Over haar reactie op Wietske. Ik weet natuurlijk niet wat ze gezegd heeft maar moet er werkelijk altijd gelijk zo zwaar aan getild worden? Ze heeft haar excuus aangeboden. Is realistisch genoeg om te weten dat vast ook niet iedereen haar aardig zal vinden. Nee, ze wijst er zelfs op op het moment dat ze het eiland verlaten.
Dus ach, beperk je tot wat je ziet op tv... En ze levert leuke televisie op toch? Of je je nou groen en geel ergert, je rotlacht of verbaasd om deze vrouw...