Auteur Topic: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster  (gelezen 62637 keer)

Offline adventure

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #120 Gepost op: 5-10-2006, 09:11:48 »
Zo, de ware aard van Klaar komt naar boven... kijk maar naar het fragment op talpa ´het gebaar van kamp zuid´.
Ben benieuwd wanneer de kampleiders mogen oprotten vertrekken....
live and let live

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 5-10-2006, 15:46:38 »
Zo, de ware aard van Klaar komt naar boven... kijk maar naar het fragment op talpa ´het gebaar van kamp zuid´.
:) mooi is dat he, dat Klaar zo eerlijk is om haar verontschuldigingen aan te bieden voor een ongepaste opmerking in het heetst van de strijd. Zo zie je dat Expeditie Robinson ondanks alles toch een sportief spel blijft.

Citaat
Ben benieuwd wanneer de kampleiders mogen oprotten vertrekken....

Het wordt idd wel tijd dat de beide kampleiders het spel verlaten.

er was eens......

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #122 Gepost op: 5-10-2006, 16:08:25 »
Mwa, eigenlijk vind ik dat gegeven tot nu toe nog wel leuk!
Helaas zijn er nog maar twee serieuze eilandraden geweest, waardoor de rol van de kampleiders erg klein is geweest. Ik ben ervan overtuigd dat het nog een stuk spannender was geweest als de kampleiders door het schenken van immuniteit echt invloed hadden uitgeoefend op de eilandraden.  :) Door de minst geliefde personen immuniteit te schenken kun je zo hele verrassende eilandraden krijgen. Helaas zijn er niet zulke situaties geweest, dus zullen we er nooit achter komen hoe interessant het principe van de kampleiders eigenlijk had moeten zijn.  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 5-10-2006, 16:27:44 »
Zucht, ben je blij dat Klaar eindelijk eruit gaat ::bravo:: komt er meteen achteraan 'maar hun rol is nog lang niet uitgespeeld' ::oink::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #124 Gepost op: 5-10-2006, 16:44:50 »
Zucht, ben je blij dat Klaar eindelijk eruit gaat ::bravo:: komt er meteen achteraan 'maar hun rol is nog lang niet uitgespeeld' ::oink::
Mogen Klaar en Robin een afvaller terug in de expeditie brengen? Ik denk wel dat het zoiets is ::vergroot::

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 5-10-2006, 17:11:53 »
Ja, is best een mogelijkheid. Dan komt Michelle toch nog terug  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 5-10-2006, 17:14:05 »
Nee, volgens mij zag je ze op een markt staan.
Ik denk dat ze daar wat spullen mogen kopen die de kandidaten na de samensmelting goed kunnen gebruiken.  ;D

Aan de andere kant, als dat 'maar hu rol is nog lang niet uitgespeeld' betekent........  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 5-10-2006, 17:21:00 »
Ja, is best een mogelijkheid. Dan komt Michelle toch nog terug  ::bravo::
Ik denk eerder Werner hoor, Robin krijgt dat wel voor elkaar.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 5-10-2006, 17:34:48 »
Denk jij dat Klaar zich gemakkelijk door iemand opzij laat zetten??  ::rofl::  ::ohno::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 5-10-2006, 22:04:15 »
"Ik ben van binnen wel een aap, maar niet qua lenigheid" - Klaar in het filmpje: Klaar over de samensmelting

::rofl::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #130 Gepost op: 5-10-2006, 22:34:31 »
:) mooi is dat he, dat Klaar zo eerlijk is om haar verontschuldigingen aan te bieden voor een ongepaste opmerking in het heetst van de strijd. Zo zie je dat Expeditie Robinson ondanks alles toch een sportief spel blijft.

Nee, dat is niet wat Wietske zegt in dat filmpje. Ze zegt letterlijk: "In het heetst van de strijd kan je dingen zeggen, maar als je daarna verder gaat..." Daarmee geeft ze dus aan dat Klaar verder ging dan alleen dingen zeggen in het heetst van de strijd.

Wat mij verder opviel over Klaar in deze aflevering is het volgende:
Over het achterhouden van de 2 vishaken heeft Klaar een mening. Ze vind het toch jammer dat hij wat achtergehouden heeft zodat hij nog een kaart kon uitspelen. Volgens mij heeft Klaar precies hetzelfde gedaan toen met die vlotten toen ze mensen moest kiezen. Toen heeft ze die info ook achtergehouden om niet meteen haar hand uit te spelen. Dus ga dan niet veroordelen dat iemand dat ook doet.

(Alhoewel ik het van Bert ook niet netjes vond dat hij die haken achterhield. Maar dat terzijde.)
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 5-10-2006, 22:55:20 »
yeps... dat heeft ze ook, maar vervolgens wel haar verontschuldigingen aangeboden. Dat vind ik toch sportief.
Je hoorde tijdens de aflevering ook hoe Ignace zichzelf al zat op te fokken om kamp Zuid te beroven. En hoe Robin vond dat er een vergoeding moest komen voor gederfde levensvreugd. Hoe Linda Klaar betitelde als dat k*twijf etc. Ik vraag me af of daarvoor ook verontschuldigingen zijn gekomen.. Ik denk zomaar van niet.
Ik wil hiermee zeggen dat er over en weer van alles is gezegd en gedaan wat minder sportief is geweest dan eigenlijk zou horen. Klaar heeft zich verontschuldigd... Nu de rest nog??
er was eens......

Offline Test

« Reactie #132 Gepost op: 5-10-2006, 23:09:47 »
Mwah, ik weet niet waar Klaar allemaal haar verontschuldigingen voor heeft aangeboden. Volgens mij heeft ze wel meer lelijke dingen gezegd dan alleen tegen Wietske. Als ze daar allemaal haar verontschuldiging voor zou hebben aangeboden, zat ze nu waarschijnlijk nog steeds op dat eiland. ::)

Dat Ignace zich zat op te fokken, kan ik me wel voorstellen heel eerlijk gezegd. Ik vond dat meenemen van die bijl door Klaar en consorten verre van netjes. Eigenlijk gewoon onsportief. Wat dat betreft hebben Linda en Wietske zich een beetje het kaas van het brood laten eten. Als je er dan later nog eens achter komt dat alle vruchten zijn meegenomen, kan ik me voorstellen dat je er even wat krachttermen uitgooit. Ik vind dat dan ook van een heel andere orde dan iemand die tegen een andere zegt als ie op een ladder staat dat die iemand moet vallen. Dan ga je gewoon te ver in mijn ogen. En volgens mnij heeft Klaar daar haar excuses voor aangeboden.
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 5-10-2006, 23:20:55 »
en zo hoort het ook ;D

Het enige wat ik deed is reageren op 'zo nu komt de ware aard van Klaar naar boven'.
Wat is dan die ware aard? Dat het een naar mens is? Een onsportief mens? Een rotvrouw?
Het spijt me.. daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het zelfs niet netjes om zoiets te insinueren. Ook niet sportief zo anoniem van achter je pc'tje.

Zo had ik natuurlijk ook meteen kunnen zeggen, maar ik geef er zelf liever een positieve draai aan.
er was eens......

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 6-10-2006, 10:32:46 »
Over het achterhouden van de 2 vishaken heeft Klaar een mening. Ze vind het toch jammer dat hij wat achtergehouden heeft zodat hij nog een kaart kon uitspelen. Volgens mij heeft Klaar precies hetzelfde gedaan toen met die vlotten toen ze mensen moest kiezen. Toen heeft ze die info ook achtergehouden om niet meteen haar hand uit te spelen. Dus ga dan niet veroordelen dat iemand dat ook doet.

(Alhoewel ik het van Bert ook niet netjes vond dat hij die haken achterhield. Maar dat terzijde.)

Ik denk dat Klaar in feite het ook best kan waarderen als iemand het één en ander achterhoudt om er zelf in te blijven: ze gaf immers niet voor niets bij haar vertrek van Espirito Santé als tip aan Wietske en Linda mee dat ze niet te eerlijk moesten zijn. Volgens mij is het eerder de manier waarop en het moment waarop Bert met zijn haakjes kwam, die zo ongelukkig waren dat Klaar en de andere kampgenoten allemaal boos werden.

Als je een tactiek bedenkt, dan moet je ook zo geduldig zijn om hem tot het einde uit voeren. Als je plotseling je tactiek overboord gooit, dan gaat dat tegen je werken, zoals Bert nu wel door zal hebben.  ;D

Wel jammer dat we niet zullen zien hoe die 'woede-uitbarsting' van Klaar nou precies is verlopen en hoe ze haar excuses heeft aangeboden. Gebeurt er eindelijk eens iets echt spectaculairs (er is nog geen fatsoenlijke ruzie geweest deze serie  ;D), komt het niet in beeld!!!  >:( >:( ;)

Offline Test

« Reactie #135 Gepost op: 6-10-2006, 11:40:08 »
Ik denk dat Klaar in feite het ook best kan waarderen als iemand het één en ander achterhoudt om er zelf in te blijven: ze gaf immers niet voor niets bij haar vertrek van Espirito Santé als tip aan Wietske en Linda mee dat ze niet te eerlijk moesten zijn. Volgens mij is het eerder de manier waarop en het moment waarop Bert met zijn haakjes kwam, die zo ongelukkig waren dat Klaar en de andere kampgenoten allemaal boos werden.

Kijk de aflevering er nog maar eens op na. Zoals jij het aangeeft wordt het volgens mij niet gebracht hoor. Het kan zijn dat ze het op zich zou kunnen waarderen, maar in de camera zegt ze heel wat anders.

Ben het wel met je eens dat de manier waarop Bert het heeft gebracht natuurlijk helemaal fout is geweest. Wat dat betreft zal ie achteraf spijt hebben als haar op zijn hoofd dat hij het zo gespeeld heeft.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2006, 12:11:50 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 6-10-2006, 12:05:51 »
en zo hoort het ook ;D

Het enige wat ik deed is reageren op 'zo nu komt de ware aard van Klaar naar boven'.
Wat is dan die ware aard? Dat het een naar mens is? Een onsportief mens? Een rotvrouw?
Het spijt me.. daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het zelfs niet netjes om zoiets te insinueren. Ook niet sportief zo anoniem van achter je pc'tje.

Zo had ik natuurlijk ook meteen kunnen zeggen, maar ik geef er zelf liever een positieve draai aan.

Ik vind het inderdaad een naar mens. Zo komt zij nou eenmaal op mij over via de (misschien manipulatieve) tv. En tja, dat jij dat niet netjes vindt, ach volgens mij wordt er niet anders gedaan op het forum....Wat vind jij van die of ik vind van die, en die doet raar etc. etc....
Als je iemand aardig vind mag je het wel zeggen en anders niet????
live and let live

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 6-10-2006, 13:18:04 »
nope.. je mag best zeggen dat je iemand, op grond van de beelden die je op tv gezien hebt, een naar mens vindt. Maar om gelijk te beweren dat dit de ware aard van iemand is?? Je 'kent' die persoon verder niet eens.
Maar... wat mij betreft einde discussie..

Terug naar Klaar...
Van haar zijn er op de talpasite nog diverse andere biechtstoelmomenten te bekijken. ::ok::
er was eens......

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 6-10-2006, 13:33:54 »
nope.. je mag best zeggen dat je iemand, op grond van de beelden die je op tv gezien hebt, een naar mens vindt. Maar om gelijk te beweren dat dit de ware aard van iemand is?? Je 'kent' die persoon verder niet eens.
Maar... wat mij betreft einde discussie..

Ok, heb je een punt, ik zal het volgende keer iets subtieler proberen....

Edit: quote gefixt.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2006, 17:57:53 door Test »
live and let live

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 7-10-2006, 20:23:13 »
Eigenlijk snap ik alle ophef rond Klaar niet zo... Toen ik vernam, dat zij in deze serie haar opwachting zou maken was mijn vreugde groot! In 2004 was ze al mijn favoriet.

Natuurlijk kun je je alleen beperken op de beelden die je van de kandidaten en teamleiders ziet, maar ik zie een zelfverzekerde vrouw die niet bang is om dingen te zeggen en met grote zelfspot naar zichzelf kijkt. Juist dat laatste vind ik zo knap aan haar.

Ook het feit dat mensen het hier over de 'klaar-show' hebben begrijp ik niet. Ze houdt zich juist erg op de achtergrond wat betreft de kandidaten. Dit in tegenstelling tot Robin, wat 'n ...

Over haar reactie op Wietske. Ik weet natuurlijk niet wat ze gezegd heeft maar moet er werkelijk altijd gelijk zo zwaar aan getild worden? Ze heeft haar excuus aangeboden. Is realistisch genoeg om te weten dat vast ook niet iedereen haar aardig zal vinden. Nee, ze wijst er zelfs op op het moment dat ze het eiland verlaten.

Dus ach, beperk je tot wat je ziet op tv... En ze levert leuke televisie op toch? Of je je nou groen en geel ergert, je rotlacht of verbaasd om deze vrouw...