Auteur Topic: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster  (gelezen 62628 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: [kandidaat NL] Klaar - kampleidster
« Reactie #160 Gepost op: 17-10-2006, 18:56:55 »
2004 was idd een hele leuke, maar ik vond 2002 ook heel leuk (vond Nolleke volgens mij als enige grappig) maar 2006 is zeker geen strijd der titanen die was achteraf bekeken wel heel goed vind ik, ze hadden maar 30 dagen en daarom moest de samensmelting op die manier plaatsvinden maar op Lydia na heb ik niemand horen klagen dat het zo zwaar was

Ik vond Nolleke ook een leuke vrouw.
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #161 Gepost op: 17-10-2006, 19:36:45 »
ik ook. hou wel van die uitgesproken types.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 19-10-2006, 13:27:56 »
ik vond klaar het goed doen de afgelopen 7 afleveringen maar helaas in aflevering 8 zakt ze wat mij betreft finaal door de mand met haar zogenaamde grappige actie ten op zichte van bernadette; het ophemelen van idd een hele goeie kandidaat en dan ff die pauze waarin we zien dat bernadette vol verwondering - want ze wordt denkt ze gekozen voor de 2de stem door klaar- wil opstaan om naar klaar te gaan om zeer waarschijnlijk haar te bedanken en dan zegt klaar met een nogal valsig lachje dat ze kan blijven zitten want haar 2de stem gaat naar olga......

nee klaar dat moment deed vele mooie momenten van jou teniet ik vind dat geen mooi ding ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #163 Gepost op: 21-10-2006, 23:47:59 »
ik vond klaar het goed doen de afgelopen 7 afleveringen maar helaas in aflevering 8 zakt ze wat mij betreft finaal door de mand met haar zogenaamde grappige actie ten op zichte van bernadette; het ophemelen van idd een hele goeie kandidaat en dan ff die pauze waarin we zien dat bernadette vol verwondering - want ze wordt denkt ze gekozen voor de 2de stem door klaar- wil opstaan om naar klaar te gaan om zeer waarschijnlijk haar te bedanken en dan zegt klaar met een nogal valsig lachje dat ze kan blijven zitten want haar 2de stem gaat naar olga......
nee klaar dat moment deed vele mooie momenten van jou teniet ik vind dat geen mooi ding.

Dat vind ik ook. Totaal onnodig en kwetsend.
Goedkoop machtsmisbruik. TV-stunten.
Beetje "zij-die-onverwacht-uit-de-hoek-komt" gaan uithangen ten koste van iemand anders,
en dan nog ten koste van iemand die dit misschien het minst van allemaal verdient!
::niet-ok::
Eén niet-OK-smiley hierboven, doe die maar x1000000000000.
Ga en blijf vooral weg.

Een spel is een spel, maar dat wil niet zeggen dat je iemands hart in het zand moet plattrappen.
- Gewoon mijn mening -
« Laatst bewerkt op: 21-10-2006, 23:49:45 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #164 Gepost op: 21-10-2006, 23:49:38 »
Ik vond het inderdaad ook een stomme actie van Klaar :(

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #165 Gepost op: 21-10-2006, 23:57:25 »
Ik vond het inderdaad ook een stomme actie van Klaar...

Ik hoop maar dat het een onfortuinlijke aktie was van haar, zo'n foute ingeving van het moment, en dat ze nu beseft dat dit toch geen mooi gebaar was. Zoiets van: "op het moment leek het mij leuk om dit te doen, maar achteraf gezien was dit fout en onnodig en had ik dat beter niet gedaan...".
 :-\\

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #166 Gepost op: 21-10-2006, 23:58:15 »
Ik vond het inderdaad ook een stomme actie van Klaar...

Ik hoop maar dat het een onfortuinlijke aktie was van haar, zo'n foute ingeving van het moment, en dat ze nu beseft dat dit toch geen mooi gebaar was. Zoiets van: "op het moment leek het mij leuk om dit te doen, maar achteraf gezien was dit fout en onnodig en had ik dat beter niet gedaan...".
« Laatst bewerkt op: 22-10-2006, 00:00:30 door Lukas »

Offline danny_z

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 22-10-2006, 01:12:41 »
waarom is klaar nou weg  :\'( :\'(
ik mis haar nu al!

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 22-10-2006, 10:13:15 »

Heb enige twijfel over de "foute ingeving" . De reaktie (willen opstaan) van Bernadetta was logisch want ze dacht dat ook Klaar, net als Robin, haar aan haar zijde wilde feliciteren. Dus voor mij eerder een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Echter wellicht dat Klaar de beste support aan haar kampleden gaf door haar waardering uit te spreken over "haar ultime Robinson" en de iets mindere "Olga" te ondersteunen met haar stem. Al met al een combinatie die er voor zorgt dat er een grote kans bestaat dat een van haar twee kandidaten de finale bereikt.

Wat mij betreft Tacktisch sterk, uitvoering zwak
 ;)

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #169 Gepost op: 22-10-2006, 11:53:01 »
Wat mij betreft taktisch sterk, uitvoering zwak
Mee akkoord, ik was trouwens blij dat Olga de stem kreeg, want zij is en blijft mijn favoriet!
Heeft ze nu die stem mee naar het eiland? Waar is die stem gebleven?  ???
Dat zou het pas zijn hé, die stem mee naar de finale? Of heb ik iets gemist?

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 22-10-2006, 16:53:13 »
Mee akkoord, ik was trouwens blij dat Olga de stem kreeg, want zij is en blijft mijn favoriet!
Heeft ze nu die stem mee naar het eiland? Waar is die stem gebleven?  ???
Dat zou het pas zijn hé, die stem mee naar de finale? Of heb ik iets gemist?
Die heeft ze al gebruikt met die eilandraad
I'm a real big goblin..

Offline poppetje15

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 22-10-2006, 23:45:16 »
nou het verbaast mij helemaal niets.ik mocht klaar al niet zal haar nooit mogen en die actie vond ik echt te kinderachtig zeg!!maar ja laat wel weer duidelijk zien hoe klaar is he...
raar mens

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #172 Gepost op: 23-10-2006, 01:09:02 »
Of heb ik iets gemist?
Die heeft ze al gebruikt met die eilandraad...
OK, 'k heb dus iets gemist... :o
't Lag misschien aan mijn voortreffelijke "trippel" die ik toen aan 't drinken was, genaamd "Delerium Tremens", wordt in Melle bij Gent (B) gebrouwen sinds 1654!! (!!!) Njam!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-10-2006, 12:37:46 »

nee klaar dat moment deed vele mooie momenten van jou teniet ik vind dat geen mooi ding ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
mee eens,viel me erg tegen van klaar.ik vond haar wel ok maar dit vond ik echt te ver gaan.lijkt idd verdacht veel op machtmisbruik zo.ik hoop voor klaar dat ze het zo niet bedoeld heeft want dit is echt niet ok. ::ohno::

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #174 Gepost op: 4-12-2006, 23:16:00 »
Gelukkig staat zo'n finale-uitzending altijd in het teken van de uiteindelijke finalisten..
En het zal allemaal hartstikke waar zijn wat ze zegt, ze pakt toch nog even fijn de regie voor het scheiden van de markt..

waarom waarom??
lekkere ruige vent van me

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 4-12-2006, 23:55:28 »
Klaar, gefeliciteerd met je actie tijdens deze finale.  ::bravo::
Goed verwoord meid, juist zoals ik het van jou gewend ben...
Terecht Lenny had veel zuiverder overgekomen had hij Ignazio niet verraden en niet zo expliciet voor het spel had gekozen...

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #176 Gepost op: 5-12-2006, 01:44:47 »
Klaar, wat heb je dat lékker en correct verwoordt, ik zat met open mond te luisteren!!
::ok:: ::ok::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 5-12-2006, 09:24:49 »
Beter had Klaar het niet kunnen verwoorden. ::zwaai::

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 5-12-2006, 09:33:21 »
Goed verwoord of niet, ze heeft iig voorspellende gave. ::ok::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #179 Gepost op: 5-12-2006, 09:36:53 »
Ze wist het dan wel weer zo te brengen dat ze uiteindelijk moest uitleggen dat ze eigenlijk Complimenten aan het uitdelen was. ::) ;D
Geniet nooit met mate...