Dames en heren toch...wat een 'nijd' zit er onder een aantal van jullie!
Jammer hoor dat sommigen nog steeds niet weten dat je iets negatiefs ook positiever kunt verwoorden, zonder te schelden of wat dan ook
Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben en die uitspreken, maar hou het netjes is het enige verzoek wat ik heb, zodat het voor iedereen leuk blijft om te lezen
En dan de aanwezigheid van vrienden en familieleden...tja daar kunnen je weinig aan doen en eerlijk gezegd wil ik er ook niets aan doen. Ik vind dat de vrienden/familieleden het dit jaar nog netjes verwoorden hoor, dat was vorig jaar met de "fanclub" van Jennifer heel anders, die konden echt niets negatiefs horen over Jennifer....maar dit jaar vind ik het persoonlijk toch heel netjes hoe de vriendenclub van linda reageert
Tuurlijk ben je objectiever over diegene die je persoonlijk kent, maar ik vind dat sommige toch wel heel snel klaar staan met hun oordeeel naar aanleiding van de weinige beelden die men krijgt...kijk nog maar eens in het topic van Saron, daar was niemand echt te spreken over haar en nu wordt ze bij wijze van spreken door sommigen op handen gedragen
Hou het netjes is mijn vraag aan iedereen die hier post