Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Michelle is met haar 21 jaar de jongste vrouw in de expeditie. Ze woont in de riante villa van haar ouders in Landgraaf.
Deze foto van Michelle gespot op/in de***krommetoeter***Ziet er hier anders uit toch?
Haar stukje bij het voorstellen was veel korter dan de rest! Ik proef een anti-Landgraafstemming bij de productie van Expeditie Robinson. Weten we ook meteen waarom ik me al jarenlang voor niets opgeef
Filmpjes van winnaars zijn altijd korter
Ik geef jouw theorie een kans.
Da's dan om jou te foppen.
Ik vind Michelle nou niet echt een type om heel ver te komen. Een beetje een Frouke figuur, lijkt het mij.
Frouke was tog ver gekomen of zie ik dat nou verkeerd, ze haalde de samensmelting en was daar niet de eerste afvaller (tweede kansen niet meegerekend) Dus als Michelle die prestatie weet te evenaren mag ze best trots zijn. Wel vind ik het een beetje dom dat iedereen kandidaten gaat vergelijken met kandidaten uit voorgaande jaren, een oud mijnwerker zegt niet ineens dat je meteen unaniem tot robinson wordt verkozen en leeftijd zegt ook niks. Maarja wie ben ik?
heb nog twee foto's gevonden op het net van deze limburgse schone....
Ik vind haar niet zo'n schone moet ik zeggen..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
582 gasten en 2 vaste bezoekers