hihi, dat lijkt me leuk...
ben eens benieuwd hoe je dat gaat aanpakken...
Hoezo?! het is niet zo heel lastig om bekend te worden:
"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes" (Andy Warhol, 1968)
En Warhol heeft al aardig gelijk gekregen. Vooral nu met een overdaad aan hele goede (Expeditie Robinson, Peking Express) en slechte (Big Brother, De Gouden Kooi) realityseries is het niet lastig om bekend te worden. Bij de eerste kost het ook echt moeite om iets te bereiken (ik zou niet op een eiland kunnen overleven en ben te bescheiden om al liftend te reizen), bij de laatste hoef je alleen maar in een huis te zitten.
Ik heb absoluut niet het idee dat het jouw doel was in dit spel, maar kijk eens:
Je zat zelf in een programma waar gemiddeld ruim 500.000 Nederlanders (plus vast nog een paar honderdduizend Vlamingen) naar kijken. Daarnaast word je nu hier op een forum besproken door mensen, die je zelf nog nooit hebt gezien.
En dan vraag je mij hoe ik bekend wil worden?!
Bekend blijven is alleen een groter probleem (vaak blijft het bij die '15 minutes of fame'), kijk maar naar de bekendheid van mensen als BB Ruud. Die mensen hadden vaak als doel om bekend te worden (wat je vaak bij BB-deelnemers ziet en maar zelden bij ER-deelnemers). Dat zijn ze dan ook tijdelijk, ze hebben het gevoel het gemaakt te hebben, om vervolgens keihard te vallen.
Maar goed, ik heb niet bepaald een studie waar je - zelfs al ben je heel succesvol - echt beroemd mee kan worden. Dus ik zal het op een van de volgende manieren moeten proberen: Als talkshowhost met slechte humor (waar alleen de lachband en sidekick om kunnen lachen), de zwijgzame sidekick van diezelfde talkshowhost of als een idioot die zich met hele slechte dans en nog slechtere zang voor schut laat zetten in Idols en door eerdergenoemde talkshowhost.
Nou, dan blijf ik liever talentvol onbekend dan dat ik talentloos bekend word.