Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Kijken we nu 's maandags naar Expeditie Robinson of Expeditie Olga???
Kijken we nu 's maandags naar Expeditie Robinson of Expeditie Olga???Wat een ophef allemaal over Olga.Voor mij is zij gewoon 1 van de 16 kandidaten niet meer of minder. En of ze ver komt, ik weet het niet.Een sterke indruk heeft ze mij nog niet laten zien....
Het is toch de bedoeling dat we ontopic blijven? Dit is het "Olga topic" dus....Nu ga ik ff offtopic, wat mij opgevallen is;anamap is nog maar sinds kort forumlid geworden,heeft 15 berichten geplaatst,enkel bij ER en lees anamap andersom,dan krijg je panama ik vind het vreemd
Haha heel verdacht , Jij kijkt zker ook WIDM Even on-topic, ik vind het juist grappig hoe Olga praat en ze doet het tot nu toe zeker niet slecht inderdaad.
Eén ding staat vast, Linda is tot nu toe de grote winnaar dankzij haar MP3-speler; ze heeft namelijk de meeste reactie's gekregen op het forum. VAN HARTE GEFELICITEERD, nu nog ER winnen!!!Maar pas op OLGA heeft al 69 reactie's, dus posten allemaal!!!!!!
Dit stond bij kandidaat "Linda"dan zal ik bij Olga maar eens posten en worden het 70 reacties... Olga behoort tot mijn kanshebsters om te winnen... Ze doet het top !!!! Kent wel niet zo goed Nederlands maar wel Engels en Spaans...
*zucht*Neem dat nou eens niet zo serieus..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
940 gasten en 0 vaste bezoekers