Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Om maar weer even on topic te gaan....Ik snap nog steeds niet hoe zij door de selectierondes is gekomen en ga me nu niet vertellen dat ze er door heen is gekomen dankzij haar 'boobies' want die heb ik ook
Olga heeft het gewoon gehaald omdat ze voor amusement zorgt. Het is een hele slimme zet van Talpa om haar erin te gooien.
Olga is een van de kandidaten die erdoor is gekomen omdat zij voor "amusementswaarde" lees "kijkers" zal zorgen. Eerdere kandidaten die om die reden zijn gekozen zijn m.i Bjorn, Noleke, Klaar etc.
Hoe kan zij, die eigenlijk de gedoodverfde (of doodgeverft ) eerste afvaller is, ooit negatief verrassen?
Tjah, nu zie je hoe oppervlakkig al die opmerkingen waren Gelukkig waren er ook opmerkingen als: 'ze gaat ons nog verrassen hoor 'Ik heb dat dus ook vanaf begin af aan gedacht, eerst ff afwachten hoe iemand is Ze blijkt dus gewoon de coolste deelneemster te zijn , en geen dom blondje zoals sommige mensen hier al op voorrand zeiden
En dat maakt Olga nog leuker dan ze is
Ik moet zeggen olga ziet er goed uit
Ze ziet er niet alleen goed uit, ze is ook ontzettend slim (zou ze geblondeerd zijn, en eigelijk gewoon zwart haar hebben?). Iedere afleveringen heeft zij van die leuke wijsheden. Ze komt erg spontaan over en ligt erg goed in de groep. Een hele mooie kandidaat !
Ze ziet er niet alleen goed uit, ze is ook ontzettend slim (zou ze geblondeerd zijn, en eigelijk gewoon zwart haar hebben?).
heb ik mijn haar dan ook geblondeerd dat ik eigenlijk zwart haar heb?
Hi Everybody!Thank you very much for your reactions.Nice to read how different some of you see me.@Esthy: I respect your opinion,but i don't agree with you.I am fan of ER and signed in before i became Playmate.And believe me dirty nails,hair which falling out,no make-up,mosquito bites etc. etc. is not the best publicity for models.Keep on watching,a LOT of surprises will come.Olga Urashova
i thought it was strictly forbidden for ER people to post her.. oh well.. we'll keep reading! err.. als je de echte bent dan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
933 gasten en 5 vaste bezoekers