Volgens mij is mijn tekst een beetje anders overgekomen xD. Ik doelde er niet op dat ik echt fel Olga's kant zou trekken om de onenigheid (ik vind Lenny ook leuk), maar dat ik denk dat als Lenny zegt dat zíj loog, ik niet geloof dat zij dit ook daadwerkelijk gedaan heeft. Zoals ik al zei, vind ik haar dat type er niet voor. Niks meer. Niks minder.
Over de complotten... IK vind dat de complotten zoals ze nu gaan een tikkeltje achterbaks zijn (ze laten Linda en Wietske denken dat ze een onderdeel zijn, terwijl dat eigenlijk niet zo is) en dat dat gewoon kinderachtig is. Ok, een complot zoals de mannen éérst hadden vind ik prima. Dat gebeurd elke expeditie. Maar zoals het nu is, is het gewoon voorbarig omdat zij Olga en Bernadette nooit gezien hebben. Curd stond af te geven op Olga (even sterk uitgedrukt), terwijl hij haar enkel bij de proeven heeft gezien en verhalen heeft gehoord van Linda en Wietske - waarschijnlijk. DAT noem ik voorbarig.
En ik kijk al vier Er-jaren naar dit programma. Vijfde keer dus. Ik weet dus echt wel wat IK zelf van complotten vind en tja, als anderen het niet met me eens zijn, dan is dat jammer...