Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik heb anders ergens gelezen dat Olga het "mocht ze het geld winnen" (ondertussen gebeurd) ze het zou schenken aan weeskinderen in Wit-Rusland, het weeshuis dat ze nu ook met het geld dat ze verdient van het modellenwerk regelmatig sponsort, wel dat vind ik tof !!
Ik denk dat ze alleen met Koen ertussen uit gaat
Waar heb je dat citaat vandaan?
Ik lees net op de site van de Telegraaf dat Olga het geld gaat besteden aan het betalen van de ziekenhuisrekeningen van haar moeder, omdat zij aan Astma lijdt en dat ze ook een deel van het geld aan een weeshuis besteedt....
Een deel ervan gaat naar mijn moeder; ze is allang ziek en in Rusland kunnen ze haar niet helpen, dus moet ze ergens in het buitenland behandeld worden. Het overgrote deel van het geld geef ik aan het weeshuis dat ik allang steun, en met de rest ga ik, samen met een aantal medekandidaten, nog eens terug naar Isla Monte, op nostalgietrip. Maar dan wel met champagne, kaarsen en muziek, zoals het écht hoort (lacht).
vraagje: is Koen nou eigenlijk getrouwd, weten jullie dat? Zo ja, als ik zijn vrouw was, zou ik het niet erg plesant hebben gevonden, die beelden van Olga en Koen op Isle Monte, en ook de laatste show waarin van alles gesuggereerd werd... En wat denken jullie: hebben ze 'het' nou gedaan, of niet?
Olga heeft Lenny met een neuslengte verslagen
Natuurlijk niet
Het idee alleen al, om hygieneredenen zou je dat al niet doen. Yek!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
995 gasten en 0 vaste bezoekers