Auteur Topic: [kandidaat NL] Wietske  (gelezen 52074 keer)

Offline amanap

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #20 Gepost op: 9-09-2006, 12:18:29 »
Via Google nog dit mediabericht van Wietske over de expeditie gevonden...

http://www.destentor.nl/zwolle/article633364.ece

::ok::

kennis is macht, karakter is meer

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 11-09-2006, 23:34:16 »
Wietske is ook gewoon een topper ::ok::

Offline adventure

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2006, 08:40:26 »
Ik ben het met willemson eens: Wietske is een toppertje!!!  ::bravo::
Ze is positief, slim (de mannen die het rad verkeerd draaiden had zij als (één van de) eerste door, maakte de vis schoon zonder mokken...
Ben benieuwd hoe ver zij het schopt! Go Wietske!  ::ok::
live and let live

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2006, 09:33:58 »
Ik ben het met willemson eens: Wietske is een toppertje!!!  ::bravo::
Ze is positief, slim (de mannen die het rad verkeerd draaiden had zij als (één van de) eerste door, maakte de vis schoon zonder mokken...
Ben benieuwd hoe ver zij het schopt! Go Wietske!  ::ok::

ik ben het in deze niet echt met je eens...
het was michelle die de vis vilde...en aan haar gezicht en opmerking te merken stond er niemand te popelen om die vis schoon te maken...
en daarbij, schoonmaken, betekend dat dat ze de ingewanden eruit haald, of alleen de vis schoonspoelt?
bernadet zegt er zit wel lekker vlees aan, dus schijnbaar zijn de ingewanden er al uit. ???  lijkt mij niet zo moeilijk om een visje in de zee uit te spoelen...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2006, 10:17:33 »
het was michelle die de vis vilde...en aan haar gezicht en opmerking te merken stond er niemand te popelen om die vis schoon te maken...
en daarbij, schoonmaken, betekend dat dat ze de ingewanden eruit haald, of alleen de vis schoonspoelt?
bernadet zegt er zit wel lekker vlees aan, dus schijnbaar zijn de ingewanden er al uit. ???  lijkt mij niet zo moeilijk om een visje in de zee uit te spoelen...
Nou er zijn een heleboel mensen die flauwvallen als ze zoveel bloed zien (en dat dan ook nog moeten uitwassen)

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2006, 10:46:29 »
Nou er zijn een heleboel mensen die flauwvallen als ze zoveel bloed zien (en dat dan ook nog moeten uitwassen)

het is een vis, geen varken.... ???
zoveel bloed komt daar niet uit...
maar ik ben eens benieuwd hoe het verder gaat.

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2006, 14:06:57 »

Nou, zij hield de vis vast toen de kop eraf gehakt werd, verder was er nog niets gebeurd en vertelde zij dat ze ging koken en liep met de vis zonder kop naar de zee. Ik neem aan dat de ingewanden er dan nog inzitten. Het merendeel bleef toch op geruime afstand staan. Maar het is waar, het is anders dan een big slachten. Maar dat is niet zo moeilijk als je een slager in het midden hebt.....
live and let live

Offline amanap

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-09-2006, 15:51:20 »
Nou, zij hield de vis vast toen de kop eraf gehakt werd, verder was er nog niets gebeurd en vertelde zij dat ze ging koken en liep met de vis zonder kop naar de zee. Ik neem aan dat de ingewanden er dan nog inzitten. Het merendeel bleef toch op geruime afstand staan. Maar het is waar, het is anders dan een big slachten. Maar dat is niet zo moeilijk als je een slager in het midden hebt.....
Inderdaad zij was diegene die met de vis wegliep om hem klaar te maken, dus alles zat er nog in.
Zij is er waar het nodig is, eten koken, het sjouwen en optillen van de wateremmers bij de proef, toch wel een pittige klus, daaas wat anders dan met elkaar wat elementen in elkaar bouwen...... het ondersteunen en het geven van water bij Saron. Dus niet meedoen met die flauwekul als poseren.....  ::oink:: :P
Voor mij is Wietske een topper, sociaal en fysiek sterk....die gaat het nog ver brengen.

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2006, 17:04:29 »
Inderdaad zij was diegene die met de vis wegliep om hem klaar te maken, dus alles zat er nog in.
Zij is er waar het nodig is, eten koken, het sjouwen en optillen van de wateremmers bij de proef, toch wel een pittige klus, daaas wat anders dan met elkaar wat elementen in elkaar bouwen...... het ondersteunen en het geven van water bij Saron. Dus niet meedoen met die flauwekul als poseren.....  ::oink:: :P
Voor mij is Wietske een topper, sociaal en fysiek sterk....die gaat het nog ver brengen.

idd, zei was het die met de vis wegliep, maar als je goed naar de beelden kijkt zie je dat de vis al leeg is. hij is nl slap. en luister eens wat bernadet en klaar zeggen tegen michelle...
volgensmij heeft wietske m alleen gebakken. de vis is iig op...

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2006, 17:36:21 »
het is een vis, geen varken.... ???
zoveel bloed komt daar niet uit...
maar ik ben eens benieuwd hoe het verder gaat.
Ach ja, je hebt van die mensen

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 14-09-2006, 09:32:49 »
Nou, we zien het wel... ik heb een goed gevoel over wietske en denk dat ze meer aan kan dan velen op het eiland!
live and let live

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 17-09-2006, 14:51:28 »

kijk eens op http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er8-verslag-afl3

daar staat het volgende:
Hoewel niet iedereen het naar zijn zin heeft op het eiland, geniet Bernadette met volle teugen van hun expeditie. Ze mist haar gezin niet eens. Trots als een pauw is ze als ze vervolgens ook nog haar 1e vis vangt!! Michelle hakt de kop van de vis af en maakt hem schoon. Wietske wast hem in het water schoon en bereidt daarna het avondeten. Met de vis erbij ziet ze kans een driegangenmenu voor de dames te presenteren.

dus wie had er gelijk...!  ::trots:: ::trots::  ::jaja::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 17-09-2006, 17:18:59 »
Heeft onderstaande geschreven en het klopt idd Michael.
Wietske vraagt in het rond van: Wie maakt hem schoon? En dan zegt Michelle dat zij het wel wilt doen en zij hakt de kop eraf en haalt de darmen e.d. eruit. En dan zegt Michelle: Wie gaat hem schoon wassen? Het is écht niet vies.
En dat doet Wietske dan weer.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2006, 16:17:37 »
kijk eens op http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er8-verslag-afl3

daar staat het volgende:
Hoewel niet iedereen het naar zijn zin heeft op het eiland, geniet Bernadette met volle teugen van hun expeditie. Ze mist haar gezin niet eens. Trots als een pauw is ze als ze vervolgens ook nog haar 1e vis vangt!! Michelle hakt de kop van de vis af en maakt hem schoon. Wietske wast hem in het water schoon en bereidt daarna het avondeten. Met de vis erbij ziet ze kans een driegangenmenu voor de dames te presenteren.

dus wie had er gelijk...!  ::trots:: ::trots::  ::jaja::

ok, ze heeft hem niet leeggemaakt.... dus???? Is ze dan meteen een watje?
Ik denk dat ze meer kloten in haar lijf heeft dan veel van de meiden.... maar goed, wie ben ik.... we wachten wel af. Ach en Bernadette is ook wel ok tot nu toe.
We zullen het wel meemaken. Ben weer benieuwd naar vanavond!
live and let live

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 19-09-2006, 18:46:35 »
ok, ze heeft hem niet leeggemaakt.... dus???? Is ze dan meteen een watje?
Ik denk dat ze meer kloten in haar lijf heeft dan veel van de meiden.... maar goed, wie ben ik.... we wachten wel af. Ach en Bernadette is ook wel ok tot nu toe.
We zullen het wel meemaken. Ben weer benieuwd naar vanavond!

ik vind wietske veel te prominent in beeld,alleen verbaal dan.
quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 19-09-2006, 18:50:57 door Bakkertje »

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 21-09-2006, 08:52:16 »
ik vind wietske veel te prominent in beeld,alleen verbaal dan.
quote gefixed

Huh?  ::oink:: Verbaal prominent in beeld? Dan heb ik dat compleet gemist dus... Ik vind haar juist nog onopvallend vergeleken met bernadette of olga of saron of....
live and let live

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 21-09-2006, 16:18:21 »
Huh?  ::oink:: Verbaal prominent in beeld? Dan heb ik dat compleet gemist dus... Ik vind haar juist nog onopvallend vergeleken met bernadette of olga of saron of....
Vind ik eigenlijk ook ::jaja::

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 21-09-2006, 22:32:05 »

wat ik zie is dat wietske alleen veel in intervieuws te zien is..
ik vind haar niet fysiek aanwezig, maar ja, dat is wat ik zie...
misschien zien jullie dat anders.

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 26-09-2006, 14:52:52 »
Wietske begint iets meer in beeld te komen. Gelukkig maar, ik vind het nog steeds een erg leuke griet. Ben blij dat dit kamp in elkaar zit zoals het zit. Zonder het gekonkel van Klaar.... ::ohno::
Hoe zou het verdergaan?
live and let live

Offline amanap

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 26-09-2006, 17:49:04 »
Wietske begint iets meer in beeld te komen. Gelukkig maar, ik vind het nog steeds een erg leuke griet. Ben blij dat dit kamp in elkaar zit zoals het zit. Zonder het gekonkel van Klaar.... ::ohno::
Hoe zou het verdergaan?

Ik had het idee dat ze achteraf toch heel blij was dat ze samen met Linda was achtergebleven, met name bij het zien van de mannen. Ook de reactie van Ignace bij het zien van Wietske was zeer opmerkelijk. Verbaasd haar aan te treffen, terwijl hij waarschijnlijk dacht dat zij juist door Klaar was uitgekozen....
Waarschijnlijk in de ogen van hem toch een sterke vrouw.... ::ok::