Auteur Topic: [kandidaat NL] Wietske  (gelezen 52073 keer)

Offline adventure

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #60 Gepost op: 17-10-2006, 09:50:07 »
Wietske WIL het gewoon niet geloven dat Lenny zo denkt. Ze gelooft in de dingen die ze met Lenny heeft meegemaakt, goede gesprekken e.d.
Naief? Ja, maar wel een onmetelijk vertrouwen in mensen....
Maar als ik haar was zou ik zeker gaan nadenken over mijn tactiek.
Jammer dat ze zo close is met Linda, dat vind ik echt de zwakste schakel...
live and let live

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2006, 15:08:43 »
Bij het zien van aflevering 8 meende ik te zien dat wietske toch bedenkelijk keek bij het afspreken van het complot en ook als het voor de zoveelste keer ter sprake kwam in de groep.
Jezelf veilig stellen kan heel slim zijn maar ik ben bang dat het haar niet gaat helpen en dan komt de vraag: gaat zij hier mee door of opent zij haar mond???? ::zwaai::

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 20-10-2006, 18:24:24 »
Ik vind Wietske best leuk overkomen eigenlijk, complot of geen complot.

Daarom: hup Wietske!  ::jaja:: ::trots::

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2006, 00:06:27 »
Grappig altijd, ik vind haar juist niet zo fijn overkomen op televisie.

Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2006, 00:18:19 »
Ik vind haar als helemaal niks overkomen ;)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #65 Gepost op: 21-10-2006, 09:55:53 »
Wie?  ??? Wietske?!  ??? Wie is dat?  ??? Doet ze mee aan Expeditie Robinson? ???
Goh, nooit gezien.  ::) :-X :-\\

;D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 21-10-2006, 10:34:16 »
foei KD.. je raakt aan Pearl of Hans Anders, want Wietske is echt wel in beeld geweest. :P
er was eens......

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 21-10-2006, 15:46:36 »
Is nog steeds een van mijn favorieten. En wat HET complot betreft gebeurd IEDER jaar kan er niet echt mee zitten.. ::ohno::

Offline danny_z

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 22-10-2006, 01:24:21 »
ik vind haar 1 van de saaiste kandidaten ooit, samen met linda...
mens, doe je mond open en zeg wat...
hoe naief ben je als je 5 minuten van te voren het gehele complot hoort van de mannen en je nog op een van die andere gaat stemmen...
en om nou te zeggen dat jij en linda even sterk zijn als de andere twee dames... :o  ::ohno::
ik heb er nog niks van gezien...
of komt dat nog???

ik wacht af, maar verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn

Offline danny_z

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 22-10-2006, 01:28:41 »
ow ja,
was even iets vergeten...
als je net zo sterk was als die andere twee meiden, waarom nam klaar je dan niet mee naar het andere eiland met de herindeling van de kampen....??? ???

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 22-10-2006, 10:32:32 »
ow ja,
was even iets vergeten...
als je net zo sterk was als die andere twee meiden, waarom nam klaar je dan niet mee naar het andere eiland met de herindeling van de kampen....??? ???

Van de drie dames die Klaar heeft meegenomen is er al eentje naar huis  :\'(  en zit er na de 1é eilandraad sinds de samensmelting eentje op de "reservebank". Misschien is het voor Wietske het beste dat Klaar haar niet heeft meegenomen.Wietske is nu ook niet meteen mijn favo,maar sommige opmerkingen begrijp ik niet.
Zet je een grote bek op,dan is het niet goed.
Zeg je weinig dan is het ook weer niet goed
Kan je het met iedereen vinden,dan ben je een meeloper  ??? en zo is het voor sommige mopperaars nooit goed  ::) ::)

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 24-10-2006, 13:19:21 »
Wietske vind ik eigenlijk ook helemaal niet robinsonwaardig maar meer een meeloper van Linda en Curd.....ze zegt bijna nooit wat en als je haar alleen op een eiland zou zetten zou ze volgens mij echt nog geen dag overleven (maar ik kan het natuurlijk mis hebben :P)

Zij moet er echt uit alleen jammer dat ze dan in het leuke kamp zou gaan komen ;D

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 24-10-2006, 15:33:35 »

Citaat
meer een meeloper van Linda en Curd citaat van miss stefanie

ja heel jammer ik had nog gehoopt dat wietske in het resort zou uitspreken hoe ze het complot echt vond maar helaas........
nee wietske ik zou echt niet weten hoe ik jou moet plaatsen maar bij mij komt het ook over als een meeloper, echt bijzonder jammer want bij die buikspierproef was je heel erg goed

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 19:09:17 door Bakkertje »

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 24-10-2006, 15:48:32 »
Wietske vind ik eigenlijk ook helemaal niet robinsonwaardig maar meer een meeloper van Linda en Curd.....ze zegt bijna nooit wat en als je haar alleen op een eiland zou zetten zou ze volgens mij echt nog geen dag overleven (maar ik kan het natuurlijk mis hebben :P)

Zij moet er echt uit alleen jammer dat ze dan in het leuke kamp zou gaan komen ;D

En waarom zou zij niet robinsonwaardig zijn? Je ziet haar amper (montage?)...

Als je naar de proeven kijkt van gisteren, wist zij als een van de weinigen een kwartier in te schatten, de hoepelproef te winnen en vervolgens (meest fysieke proef) tweede te worden met de buikspierproef.   ::jaja::

Voor de rest zie je Wietske niet veel in beeld. Mango-gebeuren is ook uitgelegd bij het linda-topic. Dat ze erg aan Linda hangt is jammer, daardoor zit ze in een specifiek ´losers-hoekje´. Zo van de twee domme dametjes. Ze is wel een beetje naief ja, dat is waar....  ::schaam::

Wietske speelt het spel op haar manier verder...
« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 16:50:47 door adventure »
live and let live

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #74 Gepost op: 24-10-2006, 15:50:59 »
Wietske vind ik inderdaad een meeloper. Heb niet het gevoel dat ze haar mening durft te verkondigen. En ze past de taktiek 'ik-speel-verstoppertje' toe, wat ik ook niet echt geweldig vind..
First you go backwards, but then forwards again

Offline semu

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 24-10-2006, 16:21:57 »
Wietske vind ik inderdaad een meeloper. Heb niet het gevoel dat ze haar mening durft te verkondigen. En ze past de taktiek 'ik-speel-verstoppertje' toe, wat ik ook niet echt geweldig vind..

Wie?  ??? Wietske?!  ??? Wie is dat?  ??? Doet ze mee aan Expeditie Robinson? ???
Goh, nooit gezien.  ::) :-X :-\\

;D ;)

Ja geef eens je mening dat zou de lucht misschien opklaren, er dan ben je voor iedereen zichtbaar  8) ::oink::

toch lekker zo'n mango toch, nog lekkerder als de rest honger heeft  ::zweep::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #76 Gepost op: 24-10-2006, 16:31:50 »
Ja geef eens je mening dat zou de lucht misschien opklaren, er dan ben je voor iedereen zichtbaar  8) ::oink::

??????
First you go backwards, but then forwards again

Offline adventure

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 24-10-2006, 16:54:23 »
Citaat

Dussss. Dat is al bij verschillende topics nader verklaard. Ze hadden de mango´s al veel eerder verdeeld en Wietske en Linda hadden hem bewaard. ´s Middags hebben ze hem opgegeten en niet zoals werd voorgedaan onmiddelijk bij terugkomst....

Verder hoop ik dat als Linda eruit is Wietske meer van zich laat horen. En laat zien dat ze wel robinsonwaardig is... Waarom ik denk dat ze dat is? blijkt uit een eerdere posting van mij.

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 19:11:09 door Bakkertje »
live and let live

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #78 Gepost op: 24-10-2006, 17:28:11 »
wij eten hier ons in het westen ook rond terwijl een groot deel van de wereld extreme honger lijd. balk-splinter effect heet dat. oh well. en dat terwijl dat nog niet eens een vergelijking is omdat linda en wietske net zo goed honger hadden.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #79 Gepost op: 24-10-2006, 20:23:21 »

Als ik me niet vergis, wordt Bernadette daarover nog een keer boos op Wietske. Ik meen me namelijk een stukje uit de voorstellingsaflevering te herinneren waarin Bernadette haar precies dat wat je nu noemt verwijt.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.