Auteur Topic: [kandidaat NL] Wietske  (gelezen 52059 keer)

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
Re: [kandidaat NL] Wietske
« Reactie #120 Gepost op: 10-11-2006, 18:29:29 »
Oftewel ik heb een dikke kop ????   ::zwaai::
Haha ik begin steeds meer te begrijpen waarom er zoveel vriendinnen van je voor je opkomen op het forum Linda, volgens mij ben je echt een superleuke meid ::jaja::

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 10-11-2006, 18:52:43 »
True, maar dat hoor ik over Bernadette ook niet. Die heeft ook 1 proef (krabbenrace) gewonnen die puur mazzel is. En Wietske is verder gekomen dan menige dame tijdens krachtproeven. Ok, van een man is dat lastiger te winnen.

Daarbij toont ze ook doorzettingsvermogen tijdens de eetproef en is ze ook net aan tweede geworden (20 gram).

Zowieso wordt Bernadette soms beter in beeld gebracht. Met de eilandraad wordt gezegd dat het de eerste stemmen voor Bernadette zijn tijdens de expeditie, maar voor Wietske waren dat ook de allereerste stemmen....
Beetje krom soms, maar ach, das tv he!  ;)

Tis maar hoe je het bekijkt. Wietske kan het niet alleen, Bernadette wel.
En je hebt gelijk als je stelt dat Bernadette met nog meer geluk die ene proef heeft gewonnen.
En je hebt gelijk dat Wietske ver is gekomen met krachtproeven, maar ja.... zoveel zie je haar nu ook weer niet doen buiten de proeven om. Energie sparen is een tactiek die al in eerdere expedities beproefd is.

Zo raar is het niet dat Wiestke minder positief in beeld gebracht word. Ze laat zo weinig iets van zichzelf zien, dat het niet makkelijk is om iets echt positiefs van haar te benadrukken. Maar ach, ieder zijn favoriet hè.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 12-11-2006, 11:52:52 »
Tis maar hoe je het bekijkt. Wietske kan het niet alleen, Bernadette wel.

Bernadette heeft deze week ook wel geluk gehad dat ze "toevallig" hetzelfde stemde als Lenny en Ignazio.
Nog even niks.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 12-11-2006, 12:25:24 »
Bernadette heeft deze week ook wel geluk gehad dat ze "toevallig" hetzelfde stemde als Lenny en Ignazio.

Dat mocht ook wel een keertje. Toch?? Wietske en Linda hebben al heel wat eilandraden 'geluk' gehad.
er was eens......

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #124 Gepost op: 12-11-2006, 14:31:54 »
Bij een gelijkspel komt er een hertelling, dus dan was Bernadet er alsnog niet uitgegaan.

Offline adventure

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
« Reactie #125 Gepost op: 13-11-2006, 10:26:48 »
Dat mocht ook wel een keertje. Toch?? Wietske en Linda hebben al heel wat eilandraden 'geluk' gehad.

Hoezo dat mocht ook wel een keertje, zowel Wietske als Bernadette hebben nog nooit eerder een stem gehad. Dat Linda geluk had, a la, maar dat Wietske nog nooit een stem heeft gehad heeft niet alleen met geluk te maken....
live and let live

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 13-11-2006, 12:52:06 »
En tweede is nog steeds geen winst. Bovendien.... met het beetje inspanning dat ze de gehele expeditie heeft moeten doen, heb je genoeg energie om één krachtproef goed te doen.

Die winst met die hoepel, dat is echt pure mazzel dat ze won.

Jouw antipathie ten opzichte van Wietske heeft haast niks meer met 'ieder z'n favoriet te maken'. Wat heeft Wietske je aangedaan dat je geen goed woord voor haar over hebt?

Die proef met de hoepel was een strategische proef, die Wietske goed heeft aangepakt. In Robinson hoeft niet alles om kracht te draaien.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 13-11-2006, 13:52:42 »
Hoezo dat mocht ook wel een keertje, zowel Wietske als Bernadette hebben nog nooit eerder een stem gehad. Dat Linda geluk had, a la, maar dat Wietske nog nooit een stem heeft gehad heeft niet alleen met geluk te maken....

Je hebt gelijk... Wietske heeft nog nooit een stem gehad. Daar kwam geen geluk bij kijken, dat heeft ze louter en alleen te danken aan haar briljante spel tijdens de expeditie.
er was eens......

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 13-11-2006, 17:17:21 »
Je hebt gelijk... Wietske heeft nog nooit een stem gehad. Daar kwam geen geluk bij kijken, dat heeft ze louter en alleen te danken aan haar briljante spel tijdens de expeditie.

Briljant zou ik het niet willen noemen maar het is zeker zo dat als je wat "onzichtbaar" blijft je dan een heel eind kan komen! ::jaja::
En of ze nou vorige week of vandaag eruit gestemd zou worden, ach...dat maakt niet zo heel veel uit. Ik vond wel dat ze meer strijdlust liet zien tijdens proeven dan andere dames....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 13-11-2006, 18:21:18 »
Het is niet zo moeilijk 'onzichtbaar' te zijn als je niet naar de eilandraad hoeft.
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #130 Gepost op: 13-11-2006, 19:01:36 »
(proef ik hier enig cynisme? ::tandpastasmiley::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline adventure

• Forumlid
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
« Reactie #131 Gepost op: 13-11-2006, 19:47:33 »

Tja, sorry hoor, maar moet ik hier nou nog normaal op reageren?
Maar goed, ieder z´n meug toch?
Ik vind Wietske een leuke meid en probeer hier het positieve te laten zien en jij mag haar kennelijk helemaal niet en ziet gewoon niks positiefs. Klaar toch? O nee, die was al weg..... ::rofl:: ::zwaai::
live and let live

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 13-11-2006, 22:47:25 »
Ik vind het echt sneu voor Wietske hoe ze behandeld wordt, zo zielig als Olga heeft zij zich nog niet gedragen, en ik hoop echt met heel m'n hart dat Wietske naar de finale mag ondanks dat Koen m'n favoriet is, want dat zou wel een zoete wraak zijn

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 13-11-2006, 22:51:41 »
Ik vind het echt sneu voor Wietske hoe ze behandeld wordt, zo zielig als Olga heeft zij zich nog niet gedragen, en ik hoop echt met heel m'n hart dat Wietske naar de finale mag ondanks dat Koen m'n favoriet is, want dat zou wel een zoete wraak zijn

Ben het met je eens. :) Ik vond Wietske deze aflevering een stuk beter overkomen dan Lenny, Bernadette & Ignazio met hun 'wat zijn wij toch Robinson-waardig'-sfeertje.
Nog even niks.

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #134 Gepost op: 13-11-2006, 22:57:36 »
Wietske is op, zowel fysiek als mentaal is t gebeurd met t meiske...
Vind wel dat ze die koele houding op het eiland niet verdient, heb medelijden met haar.
lekkere ruige vent van me

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 13-11-2006, 23:41:18 »
Ben het met je eens. :) Ik vond Wietske deze aflevering een stuk beter overkomen dan Lenny, Bernadette & Ignazio met hun 'wat zijn wij toch Robinson-waardig'-sfeertje.

::ok::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 13-11-2006, 23:43:19 »
Wietske is op, zowel fysiek als mentaal is t gebeurd met t meiske...
Vind wel dat ze die koele houding op het eiland niet verdient, heb medelijden met haar.
ik vind het ook erg zielig voor haar.dit verdiend niemand.ze zat echt helemaal stuk.ik had net echt medelijden met haar.ik denk zelf dat ze niet zo voor haar mening uitkomt omdat ze gewoon, te lief ,is.
nu zullen er wel veel mensen zeggen:en dat complot dan?was dat dan zo lief?
nee,tuurlijk niet.maar volgens mij durft zij niet echt ergens tegenin te gaan en is ze een superlief vrouwtje.wietske is niet mijn favoriete kandidaat maar ik heb wel sympathie voor haar en voor anderen steeds minder! ::jaja::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 13-11-2006, 23:46:03 »
Tja, sorry hoor, maar moet ik hier nou nog normaal op reageren?
Maar goed, ieder z´n meug toch?
Ik vind Wietske een leuke meid en probeer hier het positieve te laten zien en jij mag haar kennelijk helemaal niet en ziet gewoon niks positiefs. Klaar toch? O nee, die was al weg..... ::rofl:: ::zwaai::

wrong again.. ik mag haar wel
er was eens......

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #138 Gepost op: 13-11-2006, 23:57:31 »
een complot is niet lief nee... maar het is nooit en allerminst een reden om iemand te gaan negeren.
een complot hoort bij het spel, kan bij het spel horen, het is niet op een persóón gericht. iniedegeval niet dit complot!
olga moest niet weg omdat ze zo vreselijk was, maar omdat ze de pech had dat haar kamp in de minderheid was en kamp noord dit een tactische stap vond.
nu wordt het complot er bij gehaald om olga's gedrag te zuiveren. een flutreden natuurlijk want curd deed precies hetzelfde.
dus wederom; op de persoon. en dat is niet fair.

zeker niet als je door gaat terwil je zíet dat iemand gebroken is. maar dat is misschien meer voor volgende week.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #139 Gepost op: 14-11-2006, 00:34:57 »
Als het om pesten gaat ben ik snel geneigt om het op te nemen voor de zwakke. En dat heb ik nu ook.

Wietske! Laat je niet kisten!