Hoi, man, man, man toch, hier Curd, wat zullen jullie nog opkijken...machtige montage van het toneelstuk....met alle sympathy voor jullie inleving, het is natuurlijk voor een kandidaat zoals ik, hel moeilijk jullie mening te begrijpen, daar ik niet alleen de beelden zie, zoals jullie...maar ik heb het meegemaakt....en tussen on camera en of camera, heb ik mensen zien verdraaien volgens de wint, met alle begrip kunnen jullie dat neit weten...maar moet je toch weten, wie er een spilfiguur iedere keer speelde in vb de games, vuur, eten, je hebt nog niet zien vissen, geloof je nu echt dat ik nog geen vis gevangen heb...enz.....
nu dat is het leuke aan de expeditie op tv, de produktie geeft met ons voeten gespeeld die 48 dagen, en nu spelen ze met de kijker zijn voeten, en das echt leuk om te zien..hoe iedereen telkens weer op het verkeerde been gezet worden, tot de voglende aflevering.....maar blijf kijken, de aap komt uit de mouw, is te mooi om waar te zijn, wie wat is.....zo is een les voor het dagelijks leven, alles komt uit..trust me..
groetjes, Curd Q-C en nog veel fantasie....