Auteur Topic: [kandidaat BE] Ignazio  (gelezen 54033 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Ignazio
« Reactie #60 Gepost op: 17-10-2006, 20:15:44 »
Inderdaad.. Hij zat de hele tijd te ontkennen dat het een complot was, terwijl het gewoon zwaar een complot is.
Schat.. Er staat toch geheime afspraak..

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #61 Gepost op: 17-10-2006, 20:56:33 »
Schat.. Er staat toch geheime afspraak..
Ja maar dan is het nog steeds een complot, komop, als je afspraken hebt over iemand eruit stemmen vind ik dat een complot tenminste.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 17-10-2006, 20:58:05 »
Ja maar dan is het nog steeds een complot, komop, als je afspraken hebt over iemand eruit stemmen vind ik dat een complot tenminste.
Volgens die definitie dus niet...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #63 Gepost op: 17-10-2006, 21:01:50 »
Volgens die definitie dus niet...
com·plot (het ~, ~ten)
1 kwaadaardige samenzwering => afgesproken werk, collusie, conjuratie, conspiratie, gekuip, intrige, kuiperij

com·plot·te·ren (onov.ww.)
1 samenspannen => samenzweren

com·plot·the·o·rie (de ~ (v.))
1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering => samenzweringstheorie

(vandale)

Volgens de vandale definitie wel
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 17-10-2006, 21:06:00 »
com·plot (het ~, ~ten)
1 kwaadaardige samenzwering => afgesproken werk, collusie, conjuratie, conspiratie, gekuip, intrige, kuiperij

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering => samenzweringstheorie

(vandale)

Maar we hadden het niet over Meneer Van Dale ::tandpastasmiley::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #65 Gepost op: 17-10-2006, 21:38:47 »
com·plot (het ~, ~ten)

(vandale)

Ik volg Van Dale!  :D  ;D

Wikipedia wordt ook maar door iedereen bijgewerkt  ;), dus Van Dale lijkt me betrouwbaarder   ::ok::. Die had ik alleen niet bij de hand net.

Maar los van de woordenboeken vond ik het gewoon nogal een geouwehoer gezwets dat Ignazio het complot verdedigde door te zeggen dat er geen complot was.

Als jij het dan geen complot vindt Willemson  ???, hoe noem je het dan?  ??? ???
« Laatst bewerkt op: 17-10-2006, 22:39:21 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 17-10-2006, 22:01:30 »

Ik volg Van Dale!  :D  ;D

Wikipedia wordt ook maar door iedereen bijgewerkt  ;), dus Van Dale lijkt me betrouwbaarder   ::ok::. Die had ik alleen niet bij de hand net.

Maar los van de woordenboeken vond ik het gewoon nogal een geouwehoer gezwets dat Ignazio het complot verdedigde door te zeggen dat er geen complot was.

Als jij het dan geen complot vind Willemson  ???, hoe noem je het dan?  ??? ???
Ik noem het nu ook een complot. Ik ben gedist. Gefeliciteerd Kaatje...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 17-10-2006, 23:10:57 »
Als jij het dan geen complot vindt Willemson  ???, hoe noem je het dan?  ??? ???

Een alliantie, er is namelijk niks kwaadaardig aan :-X
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 18-10-2006, 09:25:45 »
Ik snap wel dat hij het pact van vijf geen complot wil noemen. hij heeft nl al een pact van drie gesloten in het pact van vijf, en dat is voor hem het complot.

Ach ja.... tis maar hoe je het wil noemen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 18-10-2006, 15:32:45 »
zwak zeg Ignazio
zeggen dat er geen sprake is van een complot omdat het logisch is dat je niet op elkaar stemt als je elkaar zo goed kent. maar met zn 5en afspreken op wie je dan wel gaat stemmen, dat lijkt me toch duidelijk een complot.
wees dan een kerel en geef het toe. en dan zeiken dat je het zat bent om het steeds over het stemmen te hebben. als jij in hun situatie zou zitten( en ik hoop van ganser harte dat dat nog gaat komen) dan zou je ook wel anders piepen. zoals al opgemerkt werd, zonder de anderen zou jij NERGENS zijn.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 18-10-2006, 23:09:56 »
zwak zeg Ignazio
zeggen dat er geen sprake is van een complot omdat het logisch is dat je niet op elkaar stemt als je elkaar zo goed kent. maar met zn 5en afspreken op wie je dan wel gaat stemmen, dat lijkt me toch duidelijk een complot.
wees dan een kerel en geef het toe. en dan zeiken dat je het zat bent om het steeds over het stemmen te hebben. als jij in hun situatie zou zitten( en ik hoop van ganser harte dat dat nog gaat komen) dan zou je ook wel anders piepen. zoals al opgemerkt werd, zonder de anderen zou jij NERGENS zijn.
Op sociaal vlak heb met dat laatste gelijk, op Robinsonvlak is Ignace denk ik de enige die zonder anderen een lange tjid zou kunnen overleven op een eiland..

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 19-10-2006, 10:33:39 »
Dat zullen we nooit weten. Ik denk dat Lenny, Olga en Bernadette daar misschien wel net zo goed (of net zo slecht!) toe in staat zouden zijn.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stesje

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 19-10-2006, 15:35:35 »
Ignazio valt mij zwaar tegen! Had hem veel hoger ingeschat. Zeker geen nr 1 meer!!!!!!

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 19-10-2006, 20:15:31 »
Op sociaal vlak heb met dat laatste gelijk, op Robinsonvlak is Ignace denk ik de enige die zonder anderen een lange tjid zou kunnen overleven op een eiland..
grote onzin!
iedereen die in staat is om vis te vangen en fruit of kokosnoten te plukken, en daarnaast in staat is om vuur te maken, die kan in zijn/haar eentje overleven op een eiland.en dat is echt niet alleen ignazio!! lenny, curd, koen, bernadette en waarschijnlijk nog wel meer personen zijn daar ook toe in staat. jij hebt ignazio onterecht op een voetstuk geplaatst, dat valt me wel vaker op. je moet de anderen niet onderschatten!!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 19-10-2006, 20:40:04 »
grote onzin!
iedereen die in staat is om vis te vangen en fruit of kokosnoten te plukken, en daarnaast in staat is om vuur te maken, die kan in zijn/haar eentje overleven op een eiland.en dat is echt niet alleen ignazio!! lenny, curd, koen, bernadette en waarschijnlijk nog wel meer personen zijn daar ook toe in staat. jij hebt ignazio onterecht op een voetstuk geplaatst, dat valt me wel vaker op. je moet de anderen niet onderschatten!!
ik heb het over een langere tijd, en ik denk dat Ignace het gewoon het langs vol zou houden van deze mensen.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 19-10-2006, 21:25:37 »
grote onzin!

Ben ik wel met je eens.

@ Willemson: Het lijkt er af en toe op dat een Belg met een baard (en lang haar) volgens jou op voorhand al de 'Opperrobinson' is: hij ziet eruit als een survivor, dus hij is een survivor. Maar een 'alternatief uiterlijk' betekent naar mijn mening echt niet meteen dat iemand een betere Robinson is dan iemand die er 'gewoner', of 'saaier' uitziet, zoals bijvoorbeeld Lenny of Bernadette.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 19-10-2006, 22:54:34 »
Ben ik wel met je eens.

@ Willemson: Het lijkt er af en toe op dat een Belg met een baard (en lang haar) volgens jou op voorhand al de 'Opperrobinson' is: hij ziet eruit als een survivor, dus hij is een survivor. Maar een 'alternatief uiterlijk' betekent naar mijn mening echt niet meteen dat iemand een betere Robinson is dan iemand die er 'gewoner', of 'saaier' uitziet, zoals bijvoorbeeld Lenny of Bernadette.
Ignace heeft tot nu toe zich het meest bewezen als Robinson, en de pelikaan heeft daar ook in meegespeelt.

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 20-10-2006, 10:29:28 »
Ignace heeft tot nu toe zich het meest bewezen als Robinson, en de pelikaan heeft daar ook in meegespeelt.

Hij heeft een vogeltje gevangen. Knappe prestatie, maar dat maakt hem niet tot de grote Robinson van deze expeditie.
ER draait niet alleen om wie de beste survivalskills heeft, het sociale aspect speelt een evengrote, zoniet nog grotere, rol. En juist dat vlak is de zwakste kant van Ignacio. Hij denkt alleen aan zichzelf.

Als je nu zou stellen dat hij de beste survivaller is, geef ik je gelijk, maar dat hij zich bewezen heeft als de beste Robinsonner, sorry, dan verschillen wij van mening. Er zijn in deze expeditie betere Robinsonners.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 20-10-2006, 10:39:41 »
goh dus hij heeft een pelikaan gevangen, en dat maakt hem een beter robinson dan de andere???!!
want verder heeft hij niks gedaan wat anderen ook niet gedaan hebben!!
neem lenny en koen, die hebben 35 vissen gevangen, ook een grote prestatie. dat doet niks onder t.o.v. het vangen
van een pelikaan in mijn ogen.
maar zoals hierboven ook al gezegd wordt, hij ziet er het meest uit als robinson en daar baseer jij je mening op.
niet bepaald een goede argumentatie.

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 20-10-2006, 10:54:08 »
Hij heeft een vogeltje gevangen. Knappe prestatie, maar dat maakt hem niet tot de grote Robinson van deze expeditie.
ER draait niet alleen om wie de beste survivalskills heeft, het sociale aspect speelt een evengrote, zoniet nog grotere, rol. En juist dat vlak is de zwakste kant van Ignacio. Hij denkt alleen aan zichzelf.

Als je nu zou stellen dat hij de beste survivaller is, geef ik je gelijk, maar dat hij zich bewezen heeft als de beste Robinsonner, sorry, dan verschillen wij van mening. Er zijn in deze expeditie betere Robinsonners.
Dat is dus exact wat Willemson zegt:

Overigens, over dat sociaal vlak: Hij is niet het type 'wereldvreemd', wat Bjorn was. Volgens velen hier is hij op sociaal vlak 'slecht', maar hij weet daarentegen wel een groep van 5 mensen rond zich te verzamelen in een afspraak. Dat kan iemand niet als hij 'sociaal zwak' is.
Wellicht overschatten we (Willemson en ik) zijn survivalkwaliteiten, ik denk dat er iig net zo veel mensen hier zijn sociale kwaliteiten onderschatten.