Auteur Topic: [kandidaat BE] Ignazio  (gelezen 54062 keer)

Madine

• Gast
Re: [kandidaat BE] Ignazio
« Reactie #40 Gepost op: 3-10-2006, 10:36:08 »
Ignace begint steeds meer Risjaar flashbacks bij mij te weeg te brengen. Puur naar survival skills gekeken is hij de robinson. Of hij op de aspecten socialiteit, de proeven en tactisch denken ook uitblinkt zullen we pas na de samensmelting gaan merken. Een evenwichtige balans hierin is noodzakelijk om 't te kunnen winnen.

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 3-10-2006, 23:23:28 »
Geweldig... dat roven  ::bravo:: echt een robinson tot nu toe!
I'm a real big goblin..

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 4-10-2006, 08:57:45 »
De overlevingsskills heef ie, maar ik zou hem slechts vertrouwen zolang ik hem zie en hoor. Echt te vertrouwen is hij niet. Daaraan kun je toch merken dat hij gewend is om alleen aan zichzelf te denken.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 4-10-2006, 13:13:51 »
Tot nu toe één van m'n favorieten. Ben benieuwd hoe t volgende week wordt met z'n complot.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 4-10-2006, 15:54:58 »
Tot nu toe één van m'n favorieten. Ben benieuwd hoe t volgende week wordt met z'n complot.
IK hoop dat het goed afloopt maar denk niet dat het slim is om een complot met Curd tesmeden.Hij zal in eerste instantie meegaan maar zodra er een beetje tegenwind is zal hij omslaan als een blad aan een boom ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-10-2006, 18:27:53 »
Zoals altijd bij Expeditie Robinson stemmen ze echt op degene die zij als Robinson zien. In plaats van het spel te spelen en de concurrentie weg te stemmen.

Vandaar dat het eigenlijk nu al bekend is wie de winnaar zal worden... Ik hoop dat ik ongelijk heb. Niet omdat ik het Ignazio niet gun, maar omdat het dan zo voorspelbaar saai is.

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 9-10-2006, 23:28:32 »
Vandaar dat het eigenlijk nu al bekend is wie de winnaar zal worden... Ik hoop dat ik ongelijk heb. Niet omdat ik het Ignazio niet gun, maar omdat het dan zo voorspelbaar saai is.
Voorspelbaar saai of niet, ik hoop wel dat Ignazio het wint (of iig heel ver komt)! Die man is inderdaad het meeste een Robinson van alle kandidaten in deze serie!

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #47 Gepost op: 9-10-2006, 23:32:21 »
....maar niet in sociaal opzicht, denk daarom dat hij kansloos is voor de eindoverwinning.
lekkere ruige vent van me

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 10-10-2006, 09:47:46 »
....maar niet in sociaal opzicht, denk daarom dat hij kansloos is voor de eindoverwinning.
Helemaal mee eens, denk dat hij er niet lang meer bij is
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 10-10-2006, 11:37:48 »
Sociaal doet hij het toch niet slecht?  ???
Nog even niks.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 10-10-2006, 12:13:22 »
Ik zie Ignace idd ver komen, maar niet tot de eindoverwinning. Vroeg of laat valt dat complot denk ik wel uit elkaar. Ik denk niet dat Ignace de finale haalt... maar ik hoop het wel.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #51 Gepost op: 10-10-2006, 13:28:24 »
Ignazio zal het in mijn ogen ook nét niet halen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #52 Gepost op: 10-10-2006, 18:19:13 »
Ignazio zal het in mijn ogen ook nét niet halen.

Ik hoop het!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 11-10-2006, 15:18:47 »
Waneer komt eigk dat stukje dat ignazio kwaad wordt op Curd blijkbaar na de samensmelting en dan betekend dat het iets met het complot te maken zou kunnen hebben. Mischein heeft Curd het comploot veraden of iets dergelijks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #54 Gepost op: 17-10-2006, 13:38:29 »
Wikpedia: "Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep."

Wat een gezwets deze aflevering van Ignazio, die beweert dat van een complot geen sprake is  ::niet-ok::. Hoe moet je het dan noemen?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #55 Gepost op: 17-10-2006, 13:51:59 »
Wikpedia: "Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep."

Wat een gezwets deze aflevering van Ignazio, die beweert dat van een complot geen sprake is  ::niet-ok::. Hoe moet je het dan noemen?  ???

Hij heeft wel een klein beetje gelijk, want het is niet geheim gebleven.
Dusja..
The sun came up and reality set in.

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 17-10-2006, 14:15:20 »
Hij heeft wel een klein beetje gelijk, want het is niet geheim gebleven.
Dusja..
Ze zijn er zelfs opvallend open over.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 17-10-2006, 18:31:37 »
Ignace en ook Lenny en Curd voelen zich veilig in dit complot en kunnen dus volkomen open zijn. Eerlijk gezegd gun ik één van deze drie wel een klein buikgriepje.
er was eens......

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #58 Gepost op: 17-10-2006, 19:29:01 »

Inderdaad.. Hij zat de hele tijd te ontkennen dat het een complot was, terwijl het gewoon zwaar een complot is.
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2006, 19:33:36 »
Ignazio heeft voor mij nu echt helemaal afgedaan, hij was al niet mijn favoriet maar nu al helemaal niet meer ::ohno:: ::niet-ok::