Auteur Topic: [kandidaat BE] Ignazio  (gelezen 54036 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Ignazio
« Reactie #120 Gepost op: 21-11-2006, 09:05:37 »
Toch wonderlijk hoor, ineens zijn we allemaal vergeten wie het complot ooit ook alweer begonnen was. Ik vond dit sneu voor Ignace, maar toch wordt hij terug gepakt op de manier die hij zelf ooit eens voorstelde.

Neemt niet weg dat ik denk dat als Lenny en Ignace samen in de finale staan, Ignace nu zal winnen dankzij deze move van Lenny!

(wordt nog mooi, de strijd tussen Curd en Ignazio voor een finaleplaats)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #121 Gepost op: 21-11-2006, 09:36:08 »
ik weet niet of ignace door het publiek tot winnaar wordt gekozen. er zijn altijd nog veel meer pubermeisjes die stemmen. beeld je eens in dat je een pubermeisje bent en kijk naar ignace en lenny....kom op, zeg nou zelf!!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Aikaturbo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 21-11-2006, 14:20:34 »
Toch wonderlijk hoor, ineens zijn we allemaal vergeten wie het complot ooit ook alweer begonnen was. Ik vond dit sneu voor Ignace, maar toch wordt hij terug gepakt op de manier die hij zelf ooit eens voorstelde.

Neemt niet weg dat ik denk dat als Lenny en Ignace samen in de finale staan, Ignace nu zal winnen dankzij deze move van Lenny!

(wordt nog mooi, de strijd tussen Curd en Ignazio voor een finaleplaats)

Curd en Ignazio ???, Olga en Ignazio ;D
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #123 Gepost op: 21-11-2006, 16:08:17 »
Curd en Ignazio ???, Olga en Ignazio ;D
Wat zitten jullie toch altijd met Olga? Olga heeft volgens mij nog nooit íéts gepresteerd in proeven. Ze zit al weken op een klein kuteilandje waar ze bijna niks te eten hebben. Hoe groot is nou de kans dat Olga maar ook één klein kansje maakt?

Curd is daarintegen in heel veel proeven 2e geworden (achter Lenny), ook in de teamproeven was hij sterk.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #124 Gepost op: 21-11-2006, 21:16:26 »
Wat zitten jullie toch altijd met Olga?

dat vroeg ik me ook af.  :P

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 21-11-2006, 22:25:57 »
Ik hoop echt dat hij alsnog in de finale komt! In mijn ogen een echte Robinson! Jammer we nog 2 weekjes moeten wachten, voordat we het pas weten ;)
Ik kijk er al naar uit!!

Offline lynn_mierlo

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 22-11-2006, 10:15:53 »
Jammer dat het afgelopen aflevering zo gegaan is. Maar ik denk dat hij een zeer grote kans maakt om weer de beste van de "verliezers" te worden en dus maakt hij dan weer een kansje voor de finale.
Ik moet wel zeggen als ik aan een winnaar van Expeditie robinson denk, denk ik aan een persoon als Ignace!  ::jaja::

Offline Aikaturbo

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 22-11-2006, 17:21:17 »
Wat zitten jullie toch altijd met Olga? Olga heeft volgens mij nog nooit íéts gepresteerd in proeven. Ze zit al weken op een klein kuteilandje waar ze bijna niks te eten hebben. Hoe groot is nou de kans dat Olga maar ook één klein kansje maakt?

Curd is daarintegen in heel veel proeven 2e geworden (achter Lenny), ook in de teamproeven was hij sterk.

Willemson, ik geef je groot gelijk dat Curd beter is in proeven, maar dat Olga het al een tijd uithoud op een eiland met amper iets te eten, vind ik toch wel knapper. Je moet weten dat ik Curd een echt "robinsonwaardig" persoon vind, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Olga. 't zou ook leuk zijn als d'r weer eens een vrouw zou winnen. 
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 22-11-2006, 17:53:50 »
Willemson, ik geef je groot gelijk dat Curd beter is in proeven, maar dat Olga het al een tijd uithoud op een eiland met amper iets te eten, vind ik toch wel knapper. Je moet weten dat ik Curd een echt "robinsonwaardig" persoon vind, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Olga. 't zou ook leuk zijn als d'r weer eens een vrouw zou winnen. 

Net zo knap als ieder ander die daar honger aan het lijden is, en er zijn er bij die zich dan toch nog iets fatsoenlijker gedragen dan Olga....
Ignaas bijvoorbeeld om weer on-topic te gaan ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 22-11-2006, 18:26:43 »
Ja het kan allemaal wel leuk zijn. Maar dat neemt niet weg dat Olga gewoon heel weinig kans heeft. En dat ze al weken op zo'n klote eilandje zit geeft haar nog minder kans...

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 24-11-2006, 10:52:25 »
Ignazio doet volstrekt niet lullig over het feit dat Lenny hem nu opoffert om zelf een betere kans te hebben. Getuige ook de innige omhelzing na de eliminatie. Ik vind dit een absoluut gerechtvaardigde manier van strategisch spelen door Lenny, maar het is natuurlijk logisch dat Ignazio het zelf niet leuk vindt. Maar ik hoor hem toch ook hand in eigen boezem steken. Als je monopolie zit te spelen met je beste vriend, dan juich je toch ook als hij op de Kalverstraat komt, waarop jij 3 hotels hebt neergezet? En Lenny heeft het open gespeeld, niet achterbaks.

Bovendien: Ignazio is nog niet verslagen. Schitterend, die trotse houding bij het katapult schieten, toen hij erachter was gekomen welke koers gevaren werd. Ik ging op dat moment gewoon hopen dat hij imuniteit zou gaan winnen, zoveel kracht sprak daar uit! Jammer dat hij die kracht niet met goed mikken combineerde ::rofl::.

Een finale Bernadette/Lenny tegen Ignazio, dat zie ik voor me. Olga is jammerlijk afgevallen als Robinson wat mij betreft. Hardheid kan bewonderenswaardig zijn, maar dan moet je het wel weten te doseren en eerlijk weten te hanteren.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 24-11-2006, 12:18:04 »
Ik vind Ignace een klein sterk mannetje.
Hij heeft zich ook best kranig gedragen tegenover Lenny.
Dat smeken kon ik enigzins wel begrijpen.
Ik denk zelf wel dat ignace zoiets niet had gedaan[Lenny wegstemmen].
Ik vind Ignace wel een leuke man maar toch hoop ik dat hij en Lenny samen strijden en dat Lenny uiteindelijk wint,maar Ignace een goede tweede!
Ignace is toppie!

Offline RobinHood1

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 25-11-2006, 13:06:06 »
Mijn zoon van negen en eigenlijk ook ikzelf wel vinden I de beste robinson.  Hopelijk haalt hij het alsnog.

Offline arthurrr

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 28-11-2006, 16:56:15 »
Ja ja Ignazio, what goes around comes around!
Ignazio is de grootste verliezer van Ex Rob dit jaar...
Als je het nou hebt over minst Robinson-waardig dan staat Ignaz op nummer 1.
Sorry hoor no mercy here!
Bernadette verdient het, Olga ook, maar die haalt de finale denk ik niet!

Offline semu

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 28-11-2006, 17:47:48 »

Ok Bernadette heeft het ook verdient maar Olga niet, die loopt aleen maar de die twee dames af te zeiken.
Ignazio die zuurt alleen over Curd, maar die heeft het ook verdient, als er iemand met alle winden mee waait is hij het wel.
Ik vind Ignazio wel een goede robinson maar net iets minder dan Lenny.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 28-11-2006, 20:47:15 »
Ik weet niet wat jou definitie van een Robinson is. Maar Ignace kan wel overleven als de beste, en dat kunnen veel anderen niet.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 29-11-2006, 09:28:46 »
Ik weet niet wat jou definitie van een Robinson is. Maar Ignace kan wel overleven als de beste, en dat kunnen veel anderen niet.
Dat weet je niet. Olga is de enige die dit heeft kunnen bewijzen, de rest heeft niet alleen op een eiland hoeven te verblijven.
[size=08pt]Off topic: Overigens vind ik Olga toch niet de Robinson van dit jaar, ondanks dit. Ik vind het sociale aspect dus toch belangrijk, haar houding t.o.v. Linda en Wietske vind ik zwaarder negatief wegen.[/size]

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #137 Gepost op: 29-11-2006, 09:32:14 »
Dat weet je niet. Olga is de enige die dit heeft kunnen bewijzen, de rest heeft niet alleen op een eiland hoeven te verblijven.
[size=08pt]Off topic: Overigens vind ik Olga toch niet de Robinson van dit jaar, ondanks dit. Ik vind het sociale aspect dus toch belangrijk, haar houding t.o.v. Linda en Wietske vind ik zwaarder negatief wegen.[/size]

Ik hoop dat alle afvallers zich kunnen bewijzen in een goede proef om terug te kunnen komen. Dat zou dan wat mij betreft inhouden: vuur maken, vissen, iets met kracht en iets met geheugen (bv wat weet je over medekandidaten of zo). Wat zouden jullie een robinsonwaardige afvallerseilandproef vinden?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 29-11-2006, 09:41:57 »
Vind ik wel een goed voorstel van je, waarbij ik het laatste onderdeel niet 'geheugen' noem maar meer 'kennis over kampgenoten' o.i.d., hoe meer interesse je in de anderen hebt gehad, hoe meer je over hen weet dus hoe beter je dit onderdeel beheerst.

Ik ben wel erg blij dat de evenwichtsproef dit jaar blijkbaar niet van hetzelfde belang is als voorgaande jaren, voor het bereiken van de finale. Ik vind dat niets met Robinsonwaardig zijn te maken hebben.

Gaan we nu trouwens niet teveel off topic? Misschien een idee om er een nieuw topic voor te openen?

Edit: great minds .... Je hebt het topic al geopend!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 30-11-2006, 22:39:58 »

Lekker beargumenteerd ook. Dank je ::).