Auteur Topic: [Test] Hoe Robinsonwaardig ben jij?  (gelezen 17264 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
[Test] Hoe Robinsonwaardig ben jij?
« Gepost op: 2-09-2006, 11:09:36 »
Doe hier de test op Talpa.tv: http://www.talpa.tv/web/show/id=504062/langid=43/dbid=6509/typeofpage=51230

Kijken wie de beste Robinson hier is!

Offline Fossiel

• Forumlid
Re: [Test] Hoe Robinsonwaardig ben jij?
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2006, 11:12:13 »
Mijn uitslag:

De Expeditie Robinson Test

1. Hoe Robinson-'waardig' ben jij?

Jouw Match Score    33.1%    
Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag.

Je zal er veel meer van genieten vanuit je luie zetel voor de buis

(Ter Info: De gemiddelde Robinson-deelnemer scoort meer dan 80%!!)

2. Op welke Robinson lijk je het meest?

Jouw Mate Score     75.3%       Werner     
Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in).

(Momenten van herkenning wisselen met momenten van verbazing)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2006, 11:48:24 »
Ik had 28,3 en 54,7 als score. Bij die laatste hoorde de naam Ignazio.

Ja, dat krijg je, als je de test volledig eerlijk invult, en hem niet stiekem een beetje ''stuurt''.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2006, 12:04:03 »
Ik was ook gezakt : had 33 % en match met Curd... (hoewel ik die nu niet bepaald de sympathiekste vond tijdens de voorstelling op TALPA... Maar ja, we zien wel....

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2006, 14:10:31 »
Ik had ook 33%  :-\\ en een 75% match met mijn naamgenoot.  8)

Wel rare keuzes af en toe. De ene keer waren beide antwoorden op mij van toepassing, de andere keer geen van beiden...

Bijv. Muziekinstrument of avontuurlijke vakantie?

Ik houd van allebei!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline nelledefelle

• Forumlid
  • Lenny for Robinson
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2006, 14:53:21 »

Mijn Match Score   56,7%    ::oink::    

Ter Info: De gemiddelde Robinson-deelnemer scoort meer dan 80%!!                  

Mijn Mate Score   79,1%   Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in).          

Susanna               

GRTZ Nelle    ::zwaai::         

Nelle

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2006, 15:22:57 »
Jouw Match Score  81.7%   ::tandpastasmiley::

Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 
Ter Info: De gemiddelde Robinson-deelnemer scoort meer dan 80% 

Toelichting
Voor jou lonkt er een finaleplaats

Jouw Mate Score  90.3%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Wietske

Toelichting
Wellicht zou jij onder de eilandcondities op dezelfde wijze gereageerd hebben.

Whoehaha... en dat door gewoon eerlijk wat vragen te beantwoorden. Misschien toch een keer opgeven!??!
« Laatst bewerkt op: 2-09-2006, 15:26:16 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2006, 16:47:57 »
@KD: Wie is jouw naamgenoot?

Madine

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 2-09-2006, 17:08:45 »
De eerste keer dat ik 'm deed heb ik 'm eerlijk ingevuld.

Citaat
Jouw Match Score  56.7%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
De kans is erg klein dat je met plezier zou terugdenken aan je verblijf op het eiland

Jouw Mate Score  80.9%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Koen

Daarna heb ik geprobeerd de test zo 'goed' mogelijk in te vullen.

Citaat
Jouw Match Score  89.9%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting

Jouw Mate Score  93.5%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Wietske

Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van deze test. Ik vraag me namelijk af of er wel één type Robinson bestaat. Daarbij lijkt het mij dat de kandidaten dezelfde test hebben ingevuld, hoe komt men anders tot deze vergelijking? het feit dat mijn eerste test in hoge mate met die van Koen overeenkomt en dat de score vrij laag is zou dus willen zeggen dat Koen geen échte Robinson is? Waarom doet hij dan mee? Nope, ik zou Robinson wel aankunnen, ik heb echt geen computertestje nodig om mij dat te vertellen.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 2-09-2006, 17:37:26 »
eerlijk ingevuld ::) (ik ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voordat er Talpa-spam naar dit mailadres gestuurd gaat worden >:D )

De Expeditie Robinson Test1. Hoe Robinson-'waardig' ben jij? 
Beste Storm,

Jouw Match Score  86.4%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 
Toelichting
Jouw Mate Score  93.8%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Lenny
Toelichting
er was eens......

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 2-09-2006, 17:57:19 »
@KD: Wie is jouw naamgenoot?

K   is dat niet duidelijk misschien ?????
Een kandidaat wiens naam met een K begint...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 2-09-2006, 18:01:29 »
Kolga :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 2-09-2006, 19:20:54 »
Jouw Match Score  78.5%

Jouw Mate Score  80.4% Koen !!!

;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #13 Gepost op: 2-09-2006, 21:37:38 »
  Beste Karen,

Jouw Match Score  73.2%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
Wellicht zal je het genot van de samensmelting kunnen smaken.
2. Op welke Robinson lijk je het meest? Olga

Jouw Mate Score  92.7%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 

::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-09-2006, 21:39:30 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #14 Gepost op: 2-09-2006, 22:56:24 »

K   is dat niet duidelijk misschien ?????
Een kandidaat wiens naam met een K begint...

Jij snap het...  ;)

Kolga :P

Ach ja, het zou natuurlijk kunnen dat ik in mijn vrije tijd als Olga, Patricia of Michelle door het leven ga... ;D Maar nee, toch maar niet...   ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-09-2006, 14:41:48 »
eehm.. wat had ik ook al weer? oohja..  84,2%
en ik matchte voor 96,2% met Susanna ::) de vuilnisvrouw ja.. *kuch* geen commentaar.. :D 
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 3-09-2006, 14:47:08 »
  Beste Karen,

Jouw Match Score  73.2%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
Wellicht zal je het genot van de samensmelting kunnen smaken.
2. Op welke Robinson lijk je het meest? Olga

Jouw Mate Score  92.7%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 

::rofl:: ::rofl::

Ineens heb je het, je word Playmate
 ::rofl::

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 3-09-2006, 15:20:43 »
Mijn match score is: 62%

Mij mate score: 62.6% en ik lijk het meest op Bernadette

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #18 Gepost op: 3-09-2006, 16:47:07 »
Ineens heb je het, je word Playmate
 ::rofl::
::tandpastasmiley::  Thanks but no thanks ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 3-09-2006, 17:44:20 »
Jouw Match Score  90.7%

Jouw Mate Score  95.2%   <-- Koen

Heb het eerlijk ingevuld.
En opzich leuk dat er zo'n hoge score uitkomt,
maar ik hecht er niet al te veel waarde aan.
Lijkt me moeilijk dat je aan de hand van deze
vragen kunt bepalen of iemand robinson-waardig is.
Dat weet je pas door een persoon ook daadwerkelijk
op het eiland te zetten en te laten overleven...
« Laatst bewerkt op: 3-09-2006, 17:51:29 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)