Auteur Topic: [Test] Hoe Robinsonwaardig ben jij?  (gelezen 17263 keer)

Offline gaffe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Test] Hoe Robinsonwaardig ben jij?
« Reactie #20 Gepost op: 3-09-2006, 18:34:10 »
54%

64,4% match score met Koen..

Toen ik het invulde wist ik al dat ik nooit die 80% zou halen  ;D
Koen hmmm doet me ineens denken aan een andere deelnemer..uit ER2 volgens mij.
Coenraad (of Koenraad), wat zou hij hebben gescoord?? 
« Laatst bewerkt op: 3-09-2006, 22:18:24 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline Konijn (tje)

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 10-09-2006, 16:49:48 »
Mijn uitslag:

De Expeditie Robinson Test

1. Hoe Robinson-'waardig' ben jij?

Jouw Match Score   72.9%   ::ohno::

2. Op welke Robinson lijk je het meest?

Wietske
Jouw Mate Score    85.3%
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #22 Gepost op: 11-09-2006, 20:24:33 »
Beste Lukas ,
Jouw Match Score   
82.3%   
(...)
Ter Info: De gemiddelde Robinson-deelnemer scoort meer dan 80%
Toelichting
Voor jou lonkt er een finaleplaats

Jouw Mate Score   
90.7%
Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in).
Lenny
Toelichting
Wellicht zou jij onder de eilandcondities op dezelfde wijze gereageerd hebben.

;D
Nu nog irl meemogen!
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lavida

• Forumlid
  • Im loving cars
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2006, 21:29:19 »
hey,

ik heb de test ook gedaan en heb een leuk resultaat neergezet. 100% EERLIJK ingevuld

de hoogste tot nu toe.

Beste Bart,

Jouw Match Score  91.5%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
Schrijf je als de bliksem in!

Jouw Mate Score  88.1%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Lenny

Toelichting
YO Whats up

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #24 Gepost op: 11-09-2006, 21:42:18 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2006, 15:33:32 »
Beste Nienna,

Jouw Match Score  64.4% 
Toelichting
De samensmelting halen zou al fantastisch zijn

Jouw Mate Score  84.1% met Mattijs
Toelichting

Ben ik mooi klaar mee...

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2006, 17:00:24 »
Ha, Talpa heeft ook nuttige dingen:
Citaat
  Beste Basten,

Jouw Match Score  81.2%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting

Jouw Mate Score  93.0%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Olga

Toelichting

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #27 Gepost op: 12-10-2006, 15:10:52 »
Tja nou dus ik doe die test nog eens, ja want idd wij hebben die allemaal moeten doen. Maar eeeh.....mijn match is niet met mijzelf.  ::rofl:: Dat vind ik nogal vreemd. Heeft iemand mij, als je het al durft toe te geven, ooit als match gehad?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-10-2006, 15:16:22 »
Tja nou dus ik doe die test nog eens, ja want idd wij hebben die allemaal moeten doen. Maar eeeh.....mijn match is niet met mijzelf.  ::rofl:: Dat vind ik nogal vreemd. Heeft iemand mij, als je het al durft toe te geven, ooit als match gehad?
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

maar met wie match je dan wel?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 12-10-2006, 15:24:41 »
Beste Swifty,

1. Jouw Match Score  73.5%   
Toelichting
Wellicht zal je het genot van de samensmelting kunnen smaken.

Jouw Mate Score  79.7%   
Linda
Toelichting
Heel wat reacties en handelingen zal je herkennen, maar soms zal hij/zij dingen doen of zeggen die nooit in je eigen hoofd zouden opkomen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #30 Gepost op: 12-10-2006, 15:41:11 »
Beste Swifty,

1. Jouw Match Score  73.5%   
Toelichting
Wellicht zal je het genot van de samensmelting kunnen smaken.

Jouw Mate Score  79.7%   
Linda
Toelichting
Heel wat reacties en handelingen zal je herkennen, maar soms zal hij/zij dingen doen of zeggen die nooit in je eigen hoofd zouden opkomen.

Ik ook met Linda.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2006, 16:43:29 »
Ik ook met Linda.
Niet op jezelf? ::rofl::

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2006, 17:00:42 »
Jouw Match Score  82.5%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
Jouw Mate Score  89.8%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Wietske

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2006, 17:21:10 »
  Beste Goyathlay,

Jouw Match Score  94.9%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting
Schrijf je als de bliksem in!

Jouw Mate Score  94.8%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Lenny

Toelichting
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2006, 20:19:30 »
  Beste tessa,

Jouw Match Score  82.5%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 

Toelichting

Jouw Mate Score  87.8%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Linda

Dat had ik zelf niet verwacht, zo zie je maar weer, toch nog een verrassing!!!

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2006, 20:53:43 »
Waarom lees ik de hele tijd 'Hoe Robinsononwaardig ben jij?'?! Bestaat er dan ook zoiets als Freudiaanse verlezingen?! ???

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2006, 13:13:21 »
Citaat

Jouw Match Score  51.3%  Iedere kijker vraagt zich wel eens af of hij/zij het zou overleven op het Expeditie Robinson-eiland. Je resultaat op de test licht een tipje van deze sluier. Je MatchScore vertelt hoe sterk je lijkt op de ideale Robinson als onvervaarde avonturier met een sterke profilatiedrang en een even grote openhartigheid. Hoe hoger je MatchScore, hoe hoger de kans dat je onder het aparte en extreme TV-Robinson-'geweld' standvastig en voldoende gelukkig zou blijven. Of je het fysiek aankan, is weer een hele andere vraag. 
Toelichting
De kans is erg klein dat je met plezier zou terugdenken aan je verblijf op het eiland

Jouw Mate Score  68.2%  Iedere Robinsondeelnemer strijdt met zijn/haar mentale wapens. Hiernaast kan je aflezen op welke deelne(e)m(st)er je het meeste lijkt. Hoe hoger de score, hoe meer je jezelf kan herkennen in de keuzes en reacties van de betrokken held(in). 
Bernadet
Toelichting

hmmm, dacht dat ik wel iets hoger zou scoren...
bem erg blij met mate bernadet uiteraard. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-10-2006, 13:15:55 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #37 Gepost op: 13-10-2006, 14:01:22 »
Nee, maar ik heb nu een vier pogingen ondernomen om jou als match te krijgen (uit nieuwsgierigheid over wat je dan in zou moeten vullen   ;)). Maar het is me niet gelukt!

Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk de 'kantoorantwoorden' te geven en verder af en toe de 'controlefreak-antwoorden': dit is immers het beeld dat van jou op tv is neergezet. Ik heb dus nooit de 'ik-heb-twee-rechterhanden-antwoorden' gegeven. Mijn verwachting was dat ik op die manier een match met jou zou bereiken (ja, sorry, ik weet dat je niet écht zo bent, maar zo ben je wel gepresenteerd op tv  ;)).

Vreemd genoeg kreeg ik bij drie pogingen een match met...... Curd!  ??? ???
1. 10,9%         61,7%
2. 10,6%         59,9%
3. 18,6%         66,0%

Bij de vierde poging was er een match met Werner.  ???
4. 17,6%         66,4%

Scoor jij eigenlijk wel meer dan 80%? Ik neem aan dat je geen 'klusjesman-antwoorden' aanklikt, of ben je stiekem juist wel een 'manusje-van-alles'?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #38 Gepost op: 13-10-2006, 20:39:14 »
Ik heb de verpletterende score van 25.5%: ik zal er veel meer van genieten vanuit mijn luie zetel voor de buis. ;D

En 51.1% match met Curd.

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2006, 21:34:49 »
Nee, maar ik heb nu een vier pogingen ondernomen om jou als match te krijgen (uit nieuwsgierigheid over wat je dan in zou moeten vullen   ;)). Maar het is me niet gelukt!

Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk de 'kantoorantwoorden' te geven en verder af en toe de 'controlefreak-antwoorden': dit is immers het beeld dat van jou op tv is neergezet. Ik heb dus nooit de 'ik-heb-twee-rechterhanden-antwoorden' gegeven. Mijn verwachting was dat ik op die manier een match met jou zou bereiken (ja, sorry, ik weet dat je niet écht zo bent, maar zo ben je wel gepresenteerd op tv  ;)).

Vreemd genoeg kreeg ik bij drie pogingen een match met...... Curd!  ??? ???
1. 10,9%         61,7%
2. 10,6%         59,9%
3. 18,6%         66,0%

Bij de vierde poging was er een match met Werner.  ???
4. 17,6%         66,4%

Scoor jij eigenlijk wel meer dan 80%? Ik neem aan dat je geen 'klusjesman-antwoorden' aanklikt, of ben je stiekem juist wel een 'manusje-van-alles'?  ???

Ik zou zeggen probeer eens een andere invalshoek. Misschien moet ik t ook nog eens doen, wie weet vul ik iets nu anders in of zo.