Ja die was leuk.
Maar ik snap de jury wel, de stem was misschien nog iets te zacht. Volgende keer beter (als ze dan nog durft tenminste).
Ook nu the voice, lijkt wel of ik steeds meer bekende koppies zie. Nu die Ruben die aan X-factor meedeed, gekomen met volgens mij Brandi van Popstars.
Brandi! Ik kon al niet meer op haar naam komen. (Zegt genoeg lijkt me.) Was in het begin leuk, maar begon me gedurende de show steeds meer te ergeren aan die vele uithalen van d'r. (Overigens het enige jaar dat ik Popstars gevolgd heb.) Ruben heeft volgens mij ook dat jaar aan Popstars meegedaan (daar kennen ze elkaar van denk ik), maar hij lag er na de 1e of 2e finale ronde al uit, net als bij X-Factor.
af en toe een paar missers (jammer dat ze niet de echte grote miskleunen laten zien)
Als je daarop wacht, kan je lang wachten. Ze zenden alle jury audities uit. Er is al een pré selectie gemaakte, dus de écht slechten doen niet mee. Al vroeg ik me wel af wat dat verliefde stelletje op dat podium deed, dat was echt 5x niks.