Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
echt whahaha, wist niet dat het op twitter ook ter sprake kwam
T is ww trending geloof ik haha XD
volgende aflevering gaat er iemand dood .
de schrijver hoop ik ?
Vogels, mijn lievelingsdieren .En die hebben dwaas zn auto te grazen genomen .
wat zit die pvv'er raar naar dat kind te kijken pvv'er geeft moslima een trap
jelle met zijn opmerking over de pensioenen voor dode grieken
dan maar een linkjehttp://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/454036452/1
De auto lijkt op die van het bouwvoorbeeld dat er achter staat!
dat lijkt me logisch
Stelletje....
tis weer gezellig in het zs topic
bron: telesport.nlKaraoke voor Murray en Serena Van onze Telesportredactie LONDEN - Andy Murray begon op zijn Twitter een discussie wat een goede activiteit zou zijn tijdens regenpauzes op Wimbledon. Toen 'karaoke' werd geopperd, sprong Serena Williams daar enthousiast op in. "Ik HOU van karaoke", twitterde Serena Williams aan Murray. "Ik heb altijd mijn draagbare karaoke-set bij me. We kunnen tijdens de regenpauzes van Wimbledon een duo vormen. Wat is jouw favoriete liedje? Ik doe met je mee." Murray antwoordde Serena dat 'Losing my religion' van REM zijn favoriete track is. Williams zal "Straight outta Compton" van NWA ten gehore brengen. Fans hoeven zich geen zorgen te maken dat het een grap is. "Ik zal Andy dwingen met me mee te doen", zegt Williams. Cliff Richard Het zal niet het eerste muzikale optreden tijdens een regenpauze van Wimbledon zijn. In 1996, het jaar dat Richard Krajicek het grastoernooi won, zong de Engelse zanger Cliff Richard voor het publiek. Zijn achtergrondzangeressen waren de tennissters Matrina Navratilova, Pam Shriver, Gigi Fernandez en Conchita Martinez
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
790 gasten en 0 vaste bezoekers