Ja, natuurlijk droomden tandarts al lang van zo'n laagje. Gaan ze failliet - ideaal
Momenteel is het wel zo, dat een dergelijk laagje 24 uur moet drogen, alsvorens de laag is uitgehard.
Lijkt me nogal ehhhhhhhh, lastig.
Verder: wat maakte mij vandaag aan het lachen: Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die zo snel mogelijk de nieuwste I-Phone5 willen hebben.
Vandaag was ik in Oberhausen, in het Centro. Ik wist niet wat ik zag toen ik de tram uit stapte en naar de ingang van het centrum liep.
Een rij van naar schatting 500 liefhebbers stond buiten het centrum geduldig te wachten met hun persoonlijke kaartje. Ze hoefden niet bang te zijn dat de boel was uitverkocht, ik begreep dat er net zoveel kaartjes waren uitgegeven, als dat er I-Phones beschikbaar waren vandaag.
Wat ze niet wisten, waarschijnlijk wisten ze het wel, doordat het nieuws naar buiten werd ''gecommuniceerd'', dat er binnen opnieuw een wachtrij was, bij het Apple-center.
Wat me daarbij aangenaam verraste, was de discipline die men opbracht, waarschijnlijk ook ingegeven door de vele orde-bewakers. Een stuk of 20 veiligheidsmensen zorgden ervoor dat alles ordelijk verliep.
Gemiddelde wachttijd: 5 uur!