Dus ik heb al eerder met schaamrood op de wangen toegegeven dat ik op TikTok zit. Ik doe er dingen die ik leuk vind en jaag niet op likes en volgers, gewoon filmpjes over board games of het mini painten etc. Toen kwam ik een video tegen van iemand die had staan "Apparently this sound lasts until you reach your fridge". Het is een aangepaste versie van een stukje van dat lied "Shock me like an electric eel" waar 15 beats in te horen vallen waarbij je dus naar je koelkast kan wandelen en vanaf het moment dat de muziek weer begint te spelen, zou je je koelkast bereikt moeten hebben.
Ik dacht ja is gewoon toeval natuurlijk, maar deed het voor de lol eens en ja hoor, het paste perfect! Nog steeds toeval uiteraard, maar ik vond het wel grappig, dus zette in het Nederlands erbij van "Blijkbaar duurt dit geluid tot je je koelkast hebt bereikt." en postte het.
Nou worden mijn andere filmpjes gemiddeld 300 keer bekeken. Mijn beste, eentje van mijn kat, kreeg wonderbaarlijk 1185 views en 143 likes. Maar de rest dus rond de 300. Ik steek er best wat tijd in bij sommige (zeker de mini painting, want zo'n mini heb je niet snel gepaint), maar again, ik doe het niet voor de likes en de views.
Maar je voelt hem al komen, nu is er dat filmpje waarbij ik echt geen h*l doe, enkel naar de koelkast wandelen op een muziekje. Wat denk je? Eén dag later is het al meer dan 15.700 keer bekeken en heeft het 782 likes bij elkaar verzameld en krijg ik allemaal comments van "omg het werkt echt, omg"
Gewoon om freakin naar de koelkast te wandelen!!