Mij kan het ook stukken minder boeien.
ik nu wel wil weten wie de winnaar wordt.
Maar ik heb totaal geen favoriet
Eigenlijk zijn er bij mij 3 die ik de overwinning NIET gun : Wietske, Linda en Curd. De anderen mogen allemaal winnen.
De vorige jaren had ik ook mijn uitgsproken favoriet en had ik ook echt mijn "vijanden".
Wat ook saaier is dit jaar is de onophoudelijke regen. vroeger veel meer zon taferelen.
De leukere reeksen waren juist die reeksen met een Nolleke waar iedereen zich gruwelijk aan ergerde. Met de hele bananenkwestie/ruzie tussn Ryan en Giovanni. Met Esther versus John+Carl.
Nee het is een spel en dat moet met tactiek gespeeld worden, vind ik. En dat mis ik gewoon heel erg.
Ik denk aan favorieten zoals Ryan maar zeker niet Jutta en Judge. Had ik het enorm voor Olivier maar was ik enorm tegen Nolleke en Christina. Het jaar van de mangrove was ik onmiddellijk voor Frank. Ik kon echter enorm genieten van het rebelse gedrag van Mick.
Het vorige jaar was ik vertederd door Maxime en was ik onmiddellijk voor Marnix en Emma. Er was de teddybeer Elbert die een bink was met een klein hartje.
Daarentegen had ik weer een hekel aan Douwe en Fleur die zo om zijn figuurtje gecharmeerd was.
Dan was er de Strijd der Titanen. Voor mij een blij weerzien met al die bekenden die nu onderling moesten strijden met mijn uitgesproken favorieten maar ook sommigen waar ik me in het verleden aan geergerd had (Lydia).
Dit jaar allemaal slappe, saaie figuren, misschien met één uitzondering : Olga dan.