Of ER dit jaar matig of niet was,daar heeft iedereen zijn/haar mening over.Aan de proeven ligt het volgens mij zeker niet,maar aan de selectie van de kandidaten.Ik wil hierbij zeker niemand v/d kandidaten kwetsen of wat dan ook,maar sommige deelnemers waren enkel geselecteerd omwille van de kijkcijfers natuurlijk.
50.000 euro voor de winnaar;laat 16 mensen deelnemen die het geld goed kunnen gebruiken,die zullen er wel 200% voor gaan,terwijl er dit jaar enkele deelnemers bijzaten die er reeds "warmpjes inzitten" dus wat kan hen dat geld schelen?
(wie ben ik om te zeggen wat de makers van het programma moeten doen?)maar men zou enkele "reserve-kandidaten" moeten selecteren. Als er iemand gewond de expeditie moet verlaten,dan is dat natuurlijk pech,maar als er iemand om zijn mama of papa of kinderen zit te janken of omdat hij/zij honger heeft,en daardoor de expeditie verlaat? ik weet het niet meer hoor
en EP op een bepaald moment ook niet "hoe voel je je nu tov die 9000 mensen die niet geselecteerd zijn"
Als er zo iemand de expeditie verlaat,dan vind ik dat een van de reserve kandidaten zijn/haar plaats zou moeten kunnen innemen.
Dus gewoon strenger zijn tijdens de selectie,zou volgens mij een veel spannender ER op de buis brengen.