Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 26429 keer)

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #20 Gepost op: 20-11-2006, 22:40:31 »
Het was een hele spannende aflevering met een wending die ik van tevoren niet echt had durven voorspellen. Maar het wordt nu wel heel spannend allemaal!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 20-11-2006, 22:41:38 »
Lennyhater, doe is niet zo zielig..

Hij speelt het gewoon goed, oke ik snap jullie wel, maar aan de andere kant hij ruikt nu het geld... dan wil je het ook opsnuiven...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #22 Gepost op: 20-11-2006, 22:41:38 »
het had voor lenny gepleit als ie bernadette er uit had gestemd..hij heeft het niet nodig, hij had het respect al, en dat is ie nu aan het verliezen.

maar ik snap het ook wel, alleen vind ik het jammer dat ie zo gebrand is op dat winnen. keer op keer. het maakt hem een beetje arrogant.

sowieso vind ik deze laatste 3 van casaya hoog van de toren blazen, iedereen heeft op zijn manier wel gewonnen.

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #23 Gepost op: 20-11-2006, 22:44:17 »
Lennyhater, doe is niet zo zielig..

Hij speelt het gewoon goed, oke ik snap jullie wel, maar aan de andere kant hij ruikt nu het geld... dan wil je het ook opsnuiven...

Ten kostte van het respect van je vriend en vele anderen??

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 20-11-2006, 22:44:49 »
Ach ja, jammer dat Ignace er strategisch uit werd gestemt, maar that's the game. Hopelijk wint hij het afvallerseiland.

Offline connick

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-11-2006, 22:49:14 »
Naar mijn mening de beste aflevering tot nu toe, alles zat erin:
spanning, vriendschap, verraad en een zeer emotioneel einde.

Ignacio had gelijk toen hij stelde dat Lenny dit niet kan verkopen
naar de kijkers toe. Dit komt als een boemerang terug in zijn
gezicht terecht! Ignacio is geslepen en zijn woord was ook relatief
zoals bleek in het mangocomplot dat later opgeblazen werd maar ik
geloof hem als hij zegt dat hij nooit een complot tegen Lenny zou
opgezet hebben. Hoe grappig zou dat trouwens geweest zijn; allebei
naar Bernadette toe met de mededeling dat ze "een geheimpje te
vertellen hebben"  ::jaja::

En dan nog even over Monte: zeer logische reactie van Olga, helemaal
niets overdreven aan. Ik herinner me nog heel goed de blinde muur
waar ze tegen aan zat te praten toen die twee trienen niets van
haar moesten weten op Casaya omdat ze zo graag hun hachje wilden redden.
Ze zijn allebei neergegaan zoals ze opgekomen zijn: als grijze muizen
die niets maar dan ook werkelijk niets hebben bijgedragen aan deze
expeditie. En Curd, tja... volgens mij is er mentaal wel wat werk
aan de winkel.. Laat Koen of Olga maar terugkeren, Ignacio is volgens
mij kansloos...

En dan nog een vraagje: kreeg kippevel van die muziekaanloop naar
de eilandraad; iemand een idee waar die vandaan komt?

cheers

Offline muppie1968

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 20-11-2006, 22:56:41 »
Ik mag zo hopen dat Ignace alsnog naar de finale gaat.. Nog mooier zou zijn dat hij er met de poet vandoor gaat. Want Robbinson waardig is ook met je ergste concurent durven concureren.. Maar da's mijn mening en wellicht niet die van anderen.. But so be it!
Ignace is en blijft voor mij de winnaar van deze Robinson.. En dat wastie vanaf het begin al in mijn ogen!
Wat betreft het verliezerseiland.. Ik zou me schamen als ik op welke manier dan ook familie of bekende zou zijn van die Curd... Jeeminee wat kan die kerel toneelspelen en op de rug van een ander meerijden zeg.. Onze keurslager denkt vriendjes te hebben op dat eiland en gaat dan maar heulen met die lui... Kijken als ze m een oor aan kunnen naaien of beter nog hij zijn maatjes... Dat gaat meneer de keurslager echt wel direct doen... Getver wat een ***** ventje..
Resumerend... Ignace is tha man!!!!
« Laatst bewerkt op: 21-11-2006, 09:41:12 door Stormpie »

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #27 Gepost op: 20-11-2006, 23:01:06 »
Resumerend... Ignace is tha man!!!!

Niets meer aan te voegen. Deze expeditie is voor mij alleen nog te redden als Ignace alsnog naar de finale gaat. GO BABY!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 20-11-2006, 23:02:00 »
Jeetje wat een aflevering zeg!! Het vuur is aangewakkert, kijk alleen maar hier op het forum naar de reacties!!!

Ieder kan en mag er een mening over hebben over wat Lenny vanavond deed met Ignaas. Ik dus ook ;D
Ik had denk ik liever een Ignaas tegen over me gehad in de halve finale dan een Bernadette maar ik begrijp het wel, die jongen wil gewoon winnen, punt! En doet dan vervolgens iets waarmee ie geen "vrienden" maakt maar puur voor zichzelf kiest. Ik vind het dan toch knap dat hij wel aan Ignaas vertelt dat hij gaat stemmen op hem en waarom. Hij was ook oprecht verdrietig, zo kwam het tenminste bij mij over.
Ik hoop natuurlijk wel nu dat Ignaas terug komt als winnaar van dat loserseilandje want dat is het letterlijk geworden, wat een stel haatdragende zeikers zijn dat daar zeg. Kleuterklasje bij elkaar...

En als laatste: ik heb hier in het verleden wel eens ge**** gehad omdat ik iemand een "vrouwtjeshondinhetengels" noemde...Mocht niet van de modjes, ok, ik probeer me eraan te houden ;)
Maar laat dan ook niet iemand toe hier op het forum met de naam Lennyhater zeg.....dat vind ik een hele vervelende naam, het is een spel zeg, kom op!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 20-11-2006, 23:02:25 »
Ignace vs Lenny in de finale, dat lijkt me mooi ::ok::

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #30 Gepost op: 20-11-2006, 23:05:08 »
Maar laat dan ook niet iemand toe hier op het forum met de naam Lennyhater zeg.....dat vind ik een hele vervelende naam, het is een spel zeg, kom op!!

What's in a name 'langkousonline'  ;)

« Reactie #31 Gepost op: 20-11-2006, 23:05:35 »
Ignazio zou gewoon zoo hard winnen.

Die agent *kuch*  zou aardig op zijn teentjes worden getrapt als jij met Ignazio in de finale zou staan.

Maar Ignazio!
Je blijft veruit de beste !!

Het publiek is helemaal voor jou Ignazio!!

Als jij in de finale staat hoef je niet bang te zijn.

Ik ga keihard stemmen, samen met al mijn vrienden op de enige echte: Ignazio!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 20-11-2006, 23:08:35 »
Het publiek is helemaal voor jou Ignazio!!

Voorstudie doen, jongen, voorstudie doen  ::zwaai::

Maar verder ben ik het met je eens hoor: Ignace for the win!

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 20-11-2006, 23:09:04 »
ja je bent aanwezig, we weten het...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 20-11-2006, 23:35:07 »
Machtig mooie uitzending weer. En Lenny speelde het spel zoals t hoort met tactiek.
Hij is een winnaar is me nu wel duidelijk maar ook is me duidelijk dat ik al die tijd heel fout heb gezeten wat Olga betrefd tjemig wat een bitch heeft ze van zichzelf gemaakt. Het laatse beetje achting wat ik nog voor haar had is vanavond weggesmolten.
Bernadette is een knaller ook al zal ze het in de finale waarschijnlijk niet halen, fijn mens is t.
Ignacio viel me tegen met zijn zielig gedoe als hij een beetje had nagedacht had hij tot dezelfde conclusie gekomen als Lenny. Tenslotte kon ik dat vorige week al voorspellen.
En Curd...de ploert van 2006 wat een afgang voor dat ventje zeg hahaha... hij voelt zich gekwetst... de sukkel.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 20-11-2006, 23:41:03 »
En Curd...de ploert van 2006 wat een afgang voor dat ventje zeg hahaha... hij voelt zich gekwetst... de sukkel.
Tot hij volgende week de proef van Isla Monte wint en naast Lenny in de finale plaatsneemt...

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 20-11-2006, 23:45:32 »
Tot hij volgende week de proef van Isla Monte wint en naast Lenny in de finale plaatsneemt...

Willem, jongen, ben het weer met je eens. Wat heb ik toch vanavond ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 20-11-2006, 23:51:19 »
Ja dat zou goed kunnen heb ik ook vorige weel al geschreven maar een ploert en hypochonder en alles wat ik van hem vind zal hij altijd blijven.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #38 Gepost op: 20-11-2006, 23:55:07 »
ik hoop echt van harte dat ignace sterker is..
sowieso heeft hij een langere tijd meer kunnen eten dus ik hoop dat dat in z'n voordeel gaat werken.

en ach, al zou curd in de finale komen, hij zal niet winnen.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 21-11-2006, 01:11:06 »
Curd haalt echt wel de finale. Dat heeft ie zelf al meer dan eens gespoilerd als je het mij vraagt. Kwestie van interpretatie misschien, maar tot nu toe is er nog weinig gebeurd op dat verliezerseiland dat voor Curd het predicaat "te mooi om waar te zijn" of iets dergelijks verdient.

Bedankt Curd. Ook na afloop weet je een stuk expeditie te verpesten.
Al hoop ik natuurlijk dat ik ongelijk krijg. En dat ik niet voor de spoiler word aangezien. Don't shoot the messenger! (hè, Koen...)