Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
pfff die is al zo vaak op tv geweest, vind hem daardoor verschrikkelijk irritant!!
hmmmm volgende keer eerst het boek dan de film Tdietz.Hij is inderdaad wel oké de film.(we hebben het over het boek gehad in de bibliotheek)
maar ik heb onder een steen geleefd en had hem dus nog nooit gezien .The hunger games heb ik ook nog nooit gezien maar mijn moeder en zusje wel en die zeiden dat het een vreselijke film was over kinderen die elkaar moeten vermoorden en dat is echt ....cru
Ik wil the hunger games ook nog zien. Ik heb wel (zoals het hoort) eerst de boeken gelezen, in december al trouwens. Zeer goede boeken (alleen niet zo tevreden over het einde).
Ook heb ik "The Hunger games" op zowel de heen als terugvlucht gezien, die film is echt MEGA goed!! Misschien wel één van de beste films die ik ooit heb gezienik had eigenlijk nog nooit een trailer gezien van die film, maar heb nu wel de boekentrilogie besteld/gekochtecht een aanrader de film!!
Waar herken ik dit toch van haha. Bij mij precies hetzelde gegaan. Eerst in t vliegtuig de film bekeken. Erachter gekomen dat het wel een erg leuk verhaal is en zodra ik thuis kwam meteen de trilogie besteld XD
hahaha lache, ik kreeg donderdag de boeken, en ben nu halverwege deel 3 terwijl ik donderdag en zaterdag de hele dag weg was :p
Take this walz. Een teleurstelling. Kon me geheel niet identificeren met de hoofdrolspelers. Voorspelbaar en clichématig.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
888 gasten en 1 vaste bezoeker