Gisteren en vandaag 4 films:
Ted- M'n zusje wou die kijken en m'n moeder niet omdat het over een teddybeer gaat die kan praten. Toen hij uiteindelijk aanstond bleek het geen kinderfilm te zijn maar was de teddybeer vrij grof in de mond. Droge humor, je moet ervan houden, maar zeker vermakelijk, het heeft z'n momenten.
Project X- Deze was ook vermakelijker dan verwacht, hoewel op veel momenten nog grover dan Ted. (ohjah en een awfull lot of tits
). Maar het was wel grappig om te zien hoe het uit de hand liep en het had zeker wat momenten waarom je kostelijk om kan lachen.
Deep Impact- Vandaag gezien, niet helemaal mijn soort film omdat het over onrealistische rampen gaat, hoewel ik bijna alle rampen onrealistisch vind
. En ik teveel moet huilen wanneer mensen zich gaan opofferen. Iets te veel science fiction maar ach redelijk vermakelijk als je van huilen houdt.
About Time- Eén van de beste films die ik heb gezien. Een romantische comedy met diepgang, op één moment zelfs even de draad kwijt (maarja ik multitask teveel). Maar een hele mooie film over iemand die erachter komt dat hij in tijd kan reizen. Zo verbeterd hij dingen die hij fout doet in zijn leven door even terug te gaan in de tijd.