Enola Holmes net gezien. Leuke feministische jongedame. Matig plot maar wel vermakelijk.
Rocketman gezien gisteravond, over Elton John. Mooie muziek, goeie film wel.
Heb ik, volgens mij, ook beide op m'n watchlist staan
Coco
Zó'n goed verhaal, mooi toegepast op de Mexicaanse cultuur, eens een ander thema in een Disneyfilm maar wel met klassieke Disneymotieven als vrijheid, liefde, familie. Tangled was altijd mijn favoriete Disneyfilm, maar dit is wel sterke concurrentie hoor.
..heb je Keizer Cuzco al gezien?
Even kijken hoor, heb ik sinds de vorige keer (5 maanden terug) nog aanraders gezien...
-
Ocean Waves is de eerste Ghibli die ik ooit heb gezien en expliciet
niet zou aanraden. Maar alle andere Ghibli's dus wel, en ze staan sinds een paar maanden op Netflix
. Spirited Away is de bekendste, en is een meesterwerk. (origineel Japans gesproken met ondertiteling sterke aanrader)
-
Legend is een vrij doorsnee film, maar Tom Hardy is een genie. Zoals bij alles wat hij aanraakt, maar hier dubbel (wantttt hij heeft beide hoofdrollen).
-
Wind River is heel solide, spelend in het ruige Noordelijke deel van de VS. Iets met een moord, hoop wildernis, en oncomfortabele levens van de lokale (inheemse) bevolking. Zeker een aanrader
-
I'm thinking of Ending Things.. puur genie. Verwacht geen eenvoudige film offff heel positieve. Maar zit fenomenaal in elkaar
Nadien moet je minimaal 1 analyse lezen over hoe de vork in de steel zat. Maar absoluut de moeite waard.
-
Jumanji: The Next Level. Ik houd helemaal niet van rebooted films. En de originele Jumanji ligt heel nauw aan m'n hart... maar beide moderne vervolgen heb ik echt volop genoten. Pure guilty pleasures.
-
You Were Never Really Here; Joaquim Phoenix is eveneens een genie. Maar, to be fair, ik heb deze film 2,5 week geleden gezien, en ik zit hem al hard te vergeten. Dus eh..
En I guess verder...
wel prima hoor: Clueless;
Mwah: The conjuring; Sleepy Hollow; Time Trap; Bumblebee; Ghostbusters 2;
Doe maar niet: Assassin's Creed; Bad Boys 2.