Auteur Topic: 2007 expeditie robinson !!!  (gelezen 11105 keer)

Offline thapunk

• Forumlid
2007 expeditie robinson !!!
« Gepost op: 30-11-2006, 17:57:09 »
heey allemaal is er al info.
over volgendt jaar exp. robinson
waar dat je je kan inschrijven bijvoorbeeld ?
alvast supper bedankt

greetings thapunk ( roy )

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: 2007 expeditie robinson !!!
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2006, 19:50:01 »
Hou talpa.tv en vtm.be goed in de gaten, zodra de inschrijvingen voor een eventueel nieuw seizoen wordt dat waarschijlijk wel op die sites gemeld!
The sun came up and reality set in.

Offline BianCa1992

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 2-12-2006, 20:12:31 »
Erg jammer dat Ernst Paul in een interview aangeeft dat de toekomst van Expeditie Robinson nog onzeker is. Hij zegt onder andere dat ze op zoek gaan naar Bekende Nederlanders wie mee willen doen aan Expeditie Robinson. En dat ze evt nog andere plannen hebben met robinson.

Maar voorals nog is de toekomst onzeker.

« Laatst bewerkt op: 2-12-2006, 22:03:45 door Bakkertje, Reden: link naar fansite verwijderd »

Offline Scarabee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
« Reactie #3 Gepost op: 3-12-2006, 13:43:08 »
Dat las ik ook idd  ::oink:: Nu maar hopen dat ze het alleen maar doen om ons een beetje te sarren. Ik hoop toch echt niet dat dit gaat stoppen ??? ???
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #4 Gepost op: 3-12-2006, 14:19:24 »
zucht. welja. er met bekende nederlanders.. zowat het enige programma wat nog zonder bn'ers was. wat een ontzettend geneuzel.

Madine

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 3-12-2006, 14:22:57 »
Hoe help je een programma om zeep?

Een expeditie met bekende Nederlanders/Vlamingen zal ik dus niet kijken. Hier zit niemand op te wachten, in ieder geval niet de échte fans. Beter trekken ze dan helemaal de stekker eruit.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #6 Gepost op: 3-12-2006, 15:51:21 »
Dat zeiden ze bij WIDM ook. En het blijkt wél te werken.

Maar goed, ik ben er ook geen voorstander van. Ik zal wel kijken maar met terughoudendheid.
Geniet nooit met mate...

Madine

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 3-12-2006, 16:45:28 »
Ik ben gestopt met kijken naar WIDM op het moment dat ze met BN'ers gingen werken. Maar goed, 't is ook een totaal ander programma, veel minder afzien..

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-12-2006, 17:01:17 »
Hij zegt onder andere dat ze op zoek gaan naar Bekende Nederlanders wie mee willen doen aan Expeditie Robinson.

Nee hè.  :-X Er bestaat toch al een Bobo's in the Bush?
Nog even niks.

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 3-12-2006, 23:21:25 »
Erg jammer dat ze het met bekende nederlanders willen gaan doen. Achja laten we eerst maar hopen dat er weer een nieuw seizoen komt. Maar het zou misschien wel werken met bekende nederlanders maar ja er zijn zoveel mensen die zich zo graag op zouden willen geven voor er. Dus vind het zo wie zo belachelijk.  ::niet-ok:: Als er geen nieuw seizoen komt hoop ik dat de rechten snel weer naar net 5 gaan.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #10 Gepost op: 3-12-2006, 23:23:04 »
Geef ze eens ongelijk. Naar een serie met BN'ers kijken waarschijnlijk veel meer mensen. (dat was met Wie is de Mol ook)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-12-2006, 09:44:30 »
Geef ze eens ongelijk. Naar een serie met BN'ers kijken waarschijnlijk veel meer mensen. (dat was met Wie is de Mol ook)

Ligt er wel aan welke BN'ers het zijn. Als ze weer met Viola Holt aan komen zetten, denk ik niet dat veel mensen zullen kijken.  :-X
Nog even niks.

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #12 Gepost op: 4-12-2006, 11:00:48 »
Viola Holt eet alles, die stript het hele eiland
lekkere ruige vent van me

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #13 Gepost op: 4-12-2006, 11:21:15 »
daar ffkes op voortbordurend, dit zou mijn NL-selectie zijn voor ER 2007 Sterrenslag:

Ma Tokkie, Roef en Marian, Erica Terpstra, Gerda Havertong, Emile Ratelband, Edwin de Roy van Zuydewijn, Kelly, Herman Berghuis en Viola Holt.

alles voor de kijkcijfers ::tandpastasmiley::
lekkere ruige vent van me

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 5-12-2006, 05:38:59 »
Geen BNners of BBen aub!  :o  ::niet-ok:: Dan haak ik af. Dat heb ik tot nu toe nog met elke programma gedaan waar ze de kandidaten hebben vervangen voor beroemdheden en ER zal daar geen uitzondering op zijn. Maar wat zal ik het verschrikkelijk gaan missen  :\'(

Offline bart0sas

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 5-12-2006, 10:22:31 »
 dir zou een heeeel spijtige zaak zijn.
ik probeer al zo lang om zelf te mogen mee doen en waarschijnlijk nog heeel veel andere mensen!!!!!
betekent dit het einde!!!!! ::ohno::

Offline Tee-Jay

• Forumlid
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
« Reactie #16 Gepost op: 5-12-2006, 21:12:11 »
Ze moeten het echt niet met Bekende Nederlanders gaan doen!

Wat mij een beter idee lijkt, is om back to basic te gaan. Terug naar het concept van de eerste Expeditie Robinson, zonder toeters en bellen. Ook zou het verstandig zijn om het weer op zondag uit te gaan zenden.

Maar met een versie met BN'ers help je de serie echt naar de knoppen.
Björn Lemeire is de man

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 5-12-2006, 21:19:57 »
Wat mij een beter idee lijkt, is om back to basic te gaan. Terug naar het concept van de eerste Expeditie Robinson, zonder toeters en bellen. Ook zou het verstandig zijn om het weer op zondag uit te gaan zenden.

::jaja::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Madine

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 5-12-2006, 22:09:15 »
Ik pleit voor een totaal nieuw concept. Nieuwe opzet, nieuwe omgeving, maar wel binnen die ouderwetse Robinson-spirit.

Zolang het maar niet met BN'ers is.

Het is ook bijna niet te bevatten dat er misschien geen Robinson 2007 zal zijn, vinden jullie niet? Wat moet er dan van het forum komen?  :\'( Moet ik al een ander realityprogramma gaan volgen om hier nog te kunnen kletsen.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #19 Gepost op: 5-12-2006, 23:05:27 »
Ik zou het helemaal niet raar vinden als men stopt met ER. Ook iets moois moet ooit eens stoppen.