Auteur Topic: 2007 expeditie robinson !!!  (gelezen 11101 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2007 expeditie robinson !!!
« Reactie #20 Gepost op: 6-12-2006, 07:16:46 »
Ik zou het helemaal niet raar vinden als men stopt met ER. Ook iets moois moet ooit eens stoppen.

Dat zou ook een mogelijkheid zijn ja....je merkt aan de berichten van veel forummers dat de 'swung' er uit is bij ER.
Er wordt ook minder gepost in vergelijking met vorige jaren, dat zou gedeeltelijk kunnen komen door het diverse aanbod van ER-sites, maar natuurlijk ook omdat de expedities steeds minder aantrekkelijk worden.

Mocht het zo zijn dat ER verder gaat met Bekende Nederlanders en Vlamingen dan is Olga daar, dit jaar, misschien wel het proefkonijn voor geweest....ik zeg nu maar wat hoor :-[....en heeft men op de diverse fora misschien wel meegelezen om te kijken hoe zijn ontvangen werd door de forummers.....niets is wat het lijkt toch ;D ;)

Voor mij persoonlijk zou een ER met BN-ers en BV-ers toch wel minder aantrekkelijk zijn, want wss kijken dan toch veel mensen meer naar andere kwaliteiten dan naar Robinsonkwaliteiten :-X

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2006, 21:58:36 »
ik gun het ze gewoon niet...

duizenden mensen die een moord zouden doen om mee te mogen doen, en zij worden gewoon gevraagd en mogen zomaar mee doen met widm, er, peking..

en het kan wel zijn dat er tussen enkele BN-ers rasechte fans zitten, maar het merendeel zal het toch echt doen om het spelletje.
ik vind dat echt niks.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #22 Gepost op: 6-12-2006, 22:08:45 »
ik gun het ze gewoon niet...

duizenden mensen die een moord zouden doen om mee te mogen doen, en zij worden gewoon gevraagd en mogen zomaar mee doen met widm, er, peking..

en het kan wel zijn dat er tussen enkele BN-ers rasechte fans zitten, maar het merendeel zal het toch echt doen om het spelletje.
ik vind dat echt niks.
Vind ik ook ja, echt irritant. Meestal is het zonder BN'ers veel leuker en de meesten zijn ook fanatieker. Echt jammer dit.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #23 Gepost op: 7-12-2006, 08:45:36 »
Vreselijk stom zou dat zijn ja, een BV-aflevering...

ALS de schwung eruit is, dan is dat oa. door de verschillende mis-casts van de laatste jaren.
Als iemand na drie dagen zegt dat hij/zij heimwee heeft, dan vraag ik me af wie daar de selecties doet. ::)
Ook het te hoge BB-gehalte, en de regelnichten van de produktie storen mij. >:(

Ze moeten terug back to basics!
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #24 Gepost op: 7-12-2006, 12:19:34 »
Als ze net zulke BNŽers selecteren als wij in de fictieve Expeditie Robinson die binnenkort van start gaat, dan lijkt het mij zo gek nog niet.  ;D
Daar zitten echte types tussen (en A-BN'ers) en mensen die zich echt niet in zullen houden op zo'n eiland.

Goh, zit ik hier een beetje reclame te maken.   :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline wesley87

• Forumlid
  • Robinson 2006
« Reactie #25 Gepost op: 9-12-2006, 01:47:08 »
Als ze echt een expeditie gaan doen met BNers en BVers gaan doen dan stop ik met kijken, ik kijk als vanaf het eerste seizoen en juist dat het mensen zijn die je niet kent en juist leer kennen door zon programma maakt het ook zo aantrekkelijk om naar te kijken. Wat moet je nou met die bekende mensen daar weet je toch al alles vanaf geen lol meer aan!!, heel heel heel slecht idee.

En der mee stoppen is ook geen optie ik heb de eerste 6 jaar moeten wachten om me op te geven omdat ik te jong was vorig eindelijk opgegeven zoeken ze alleen maar nederlandse vrouwen. Dus ik moet minimaal nog keer meedoen voordatze ermee stoppen ::tandpastasmiley::

II 1mPit3ou5 II