Poll

Wie vonden jullie de beste robinson dit jaar Olga of toch Lenny?

Olga
Lenny

Auteur Topic: Wie vonden jullie de beste? Lenny of Olga  (gelezen 30139 keer)

Offline bambo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wie vonden jullie de beste? Lenny of Olga
« Gepost op: 5-12-2006, 19:37:53 »
Het is voorbij Olga heeft gewonnen met een nipte meerderheid.
Maar vinden jullie dat terecht?
Stem en verklaar je keuze

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie vonden jullie de beste? Lenny of Olga
« Reactie #1 Gepost op: 5-12-2006, 20:02:31 »
Eigenlijk Bernadette, maar in deze finale zonder haar: Lenny!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 5-12-2006, 20:29:29 »
Ook al heeft Olga wel laten zien dat ze in dr eentje kan overleven, ik vond dat Lenny had moeten winnen. Hij won bijna alle proefen en ging voor het spel. Hij had niet afgerekend mogen worden over zijn zet naar Ignazio vind ik.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 5-12-2006, 20:31:52 »
Ik ben vanaf het begin al voor Lenny geweest! Het had een droomfinale kunnen wezen samen met Ignace maar helaas. Ik denk dat hij voor deze actie ook is afgestraft, erg jammer!! It's just a game!!!!

Dus Lenny is mijn Robinson 2006!  ::zwaai::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 5-12-2006, 20:44:49 »
Voluit Olga!  ::bravo::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 5-12-2006, 20:53:38 »
Zolang het publiek kiest zal ik er altijd een beetje een nare smaak aan overhouden, maar ik ben wel tevreden met Olga als Robinson van 2006.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #6 Gepost op: 5-12-2006, 21:39:35 »
Lenny, een afvaller hoort niet te winnen

Offline orange

• Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2006, 21:44:12 »

idd Willemson.
Daarbij de hele stemprocedure is een grote wassenneus.
Al bij de eerste tussenstand wist je al dat Olga zou winnen, de stand was toen al veel te groot om door Lenny ingehaald te kunnen worden.
Het zou dan al niet meer geloofwaardig zijn.
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 5-12-2006, 21:55:15 »
::jaja:: kan er alleen aan toevoegen dat Lenny hiernaast ook nog eens de beste winnaarsmentaliteit had voor een robinson maar dat heb ik al zo vaak gezegd  ::) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Jake Bullet

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 5-12-2006, 22:04:08 »
Lenny stak er dit jaar mijlenver bovenuit. Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat Olga heeft gewonnen. Iemand die zulke haatdragende trekjes vertoond verdient het niet.

Madine

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 5-12-2006, 22:05:41 »
Mijn persoonlijke favorieten in een overzichtelijk rijtje:

1 LENNY
- IGNACE
3 BERNADETTE
4 CURD
5 OLGA

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 5-12-2006, 22:20:37 »
1. Ignace
2. Lenny
3. Bernadette

that's it

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 5-12-2006, 22:54:36 »
Ignazio/Olga

Bernadette

Had Ignazio tegen Olga geweest dan had ik eens heel diep moeten nadenken, maar nu wist ik het zeer goed... Lenny was veel te berekend en was een egocentrische gamer... Geef mij dan maar Frank,Ryan,Marnix en ook Mick... Maar Lenny doet zich zo lief voor om daarna de genadeslag toe te dienen aan zijn beste vriend dan nog nota bene....

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 5-12-2006, 23:08:37 »
Maar Lenny doet zich zo lief voor om daarna de genadeslag toe te dienen aan zijn beste vriend dan nog nota bene....

Hier word ik dus echt raar van. Wat voor genadeslag hebben we het hier nu over? :-\\ Was er soms oorlog? Een gevecht op leven en dood? Of bedoel je dat Lenny Ignace er uit stemt om zelf een betere kans te hebben voor de finale?? Dat is toch verdorie z'n goed recht? Of had Lenny z'n finaleplek soms aan een medekandidaat moeten schenken?? Dat is in mijn ogen de grootste flauwekul die ik ooit gehoord heb.
Het is een SPEL.... en spel speel je om te winnen. Nu hebben we 14? afleveringen gezien. In die 14 afleveringen heeft Lenny de hele groep van heel veel eten voorzien. Is LEnny altijd voor het spel gegaan. HEeft Lenny het complot opgeblazen.
Zijn enige fout, als je van fout mag spreken, is dat Lenny moeite heeft met verliezen... Iets waar heel heel veel mensen last van hebben.
er was eens......

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 5-12-2006, 23:18:40 »
Hier word ik dus echt raar van. Wat voor genadeslag hebben we het hier nu over? :-\\ Was er soms oorlog? Een gevecht op leven en dood? Of bedoel je dat Lenny Ignace er uit stemt om zelf een betere kans te hebben voor de finale?? Dat is toch verdorie z'n goed recht? Of had Lenny z'n finaleplek soms aan een medekandidaat moeten schenken?? Dat is in mijn ogen de grootste flauwekul die ik ooit gehoord heb.
Het is een SPEL.... en spel speel je om te winnen. Nu hebben we 14? afleveringen gezien. In die 14 afleveringen heeft Lenny de hele groep van heel veel eten voorzien. Is LEnny altijd voor het spel gegaan. HEeft Lenny het complot opgeblazen.
Zijn enige fout, als je van fout mag spreken, is dat Lenny moeite heeft met verliezen... Iets waar heel heel veel mensen last van hebben.
Ik ben het helemaal met je eens ::ok::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #15 Gepost op: 5-12-2006, 23:28:53 »
Na enig goed nadenken hier mijn lijstje:
1) OLGA
2) IGNAZIO
3) LENNY
4) BERNADETTE
5) KOEN

Tussen Olga en Ignazio was het nipt, maar Olga had veel meer een échte vechtersmentaliteit, terwijl Ignazio al het bijltje had neergelegd vòòr het spel goed was gedaan... Lenny op drie (ondanks alle gewonnen proeven) wegens zijn bijzonder slechte tactische zet op het einde als het er om begon te spannen (Ignazio eruit stemmen). Daar had hij beter wat langer over nagedacht...
::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-12-2006, 23:48:32 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

WorldExpress

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 5-12-2006, 23:38:37 »
1. Olga
2. Bernadette
3. Ignazio
4. Lenny
5. Koen

Offline Sleeve

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #17 Gepost op: 6-12-2006, 08:15:24 »
Voordat Olga terug kwam van het afvallereiland wilde ik nog op Lenny stemmen. Maar na Lenny zijn kinderachtige reactie daar en de minder leuke opmerkingen in de studio heb ik twee keer voor Olga gestemd.
Ik vind dat de winnaar meer moet zijn dan iemand die proeven wint. Als het alleen om het aantal proeven winnen gaat kan je voortaan net zo goed GEEN vrouwen meer mee laten doen want dan moet altijd een man winnen, ik heb nog geen aflevering gezien waarin de vrouwen meer proeven wonnen dan de mannen...

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #18 Gepost op: 6-12-2006, 08:57:24 »
Olga heeft gewoon terecht gewonnen, de meeste stemmen van afvallerseiland en ook nog van de overgebleven kandidaten. Lenny vond ik wel een beetje onsportief op het einde, Olga afschilderen als iemand die zichzelf promoot. Ze had voordat ze model was zichzelf ook al opgegeven voor ER
First you go backwards, but then forwards again

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 6-12-2006, 09:21:16 »
Lenny is gewoon mister robinson 2006
dan ignace (want heeft ook veel proeven achter lenny gewonnen)
en dan bernadette een absolute topper bij de vrouwen

bovendien hoorde ik EP maandagavond iets zeggen wat ik al vermoeden over olga (via de achterdeur bij de expeditie komen) dus de hele selectie procedure slaat ook nergens op enne oja ik ga voor de "gewone man/vrouw" die aan dit spel meedoet en niet voor iemand die die promotie absoluut niet nodig heeft dan moeten ze olga maar bij Expeditie Robinson Vips neerzetten.
Ik vind het leuk voor haar dat ze het goed heeft gedaan maar als bernadette b.v alleen op het afvallerseiland had gezeten had ze het ook goed gedaan zeker weten!!!!!!!!