Ik heb begrepen dat dit dus met de Bekende Nederlanders verleden tijd is. Roderick (Veelo) zei toen ook iets in de trant van dat zodra hij te horen kreeg dat de trip naar Argentinië zou gaan, hij er niet lang meer over na hoefde te denken.
Het is ergens wel logisch dat e consessies moeten doen om kandidaten over de streep te trekken om mee te doen.
Tenslotte staan de BNers toch iets minder in de rij te trappelen om mee te doen dan OBNers.
De BNers zullen toch van tevoren wel iets willen weten over hoe lang en waar naar toe en wellicht zelfs met wie?
Het gevolg kan echter zijn dat er in de toekomst alleen maar exotische bestemmingen meer gaan komen want de meeste acteurs en actrices zullen er waarschijnlijk niet veel trek in hebben om 3 weken naar een koude en gure bestemming te gaan.
Ierland is een prachtig land met heel veel goede locaties voor alle denkbare opdrachten en is in de zomer zelfs wat betreft het weer wel uit te houden. Maar Ierland spreekt dan weer niet zo tot de verbeelding als Australie, Indonesie, Argentinie, Thailand of Mexico.
Als er na Mexico nog weer volgende series gaan komen (en daar hoop en reken ik uiteraard op) vermoed ik dat ook Zuid-Afrika nog wel aan de beurt gaat komen. Terwijl eigenlijk Kenia en Tanzania net zo goed geschikt zijn maar ook die landen spreken minder aan en zullen daarom waarschijnlijk in een vroeg stadium afvallen.
De deelname van BNers zorgt voor meer dan een miljoen kijkers per week en we zullen er daarom wel nooit meer van af komen maar het gaat wel ten koste van een gedeelte van de charme van het programma en dat is jammer.
Erg jammer.