Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 169
Nicolette lijkt me helemaal geen leuke kandidate. Ik vond d'r bij de Farm al niks en ik ben ook geen fan van d'r als BNN-presentatrice.
Is Nicolette die slimme meid die de trein stil heeft gezet?
Leuk dat Regina Romeijn meedoet! En Joris Linssen lijkt me ook een leuke kandidaat. Georgina zal wel voor 'een komische noot' zorgen. Verder ken ik een aantal mensen niet.Nicolette lijkt me helemaal geen leuke kandidate. Ik vond d'r bij de Farm al niks en ik ben ook geen fan van d'r als BNN-presentatrice.
Is het te vroeg om een molfandag topic te openen ? Seraphina heeft vanmiddag het mfd topic van vorig doorgelezen
Die Nicolette komt op tv altijd zo raar over. Volgens mij is ze constant onder invloed van drugs en anders toch in ieder geval vrij labiel.
Inderdaad, mijn relatie met Marijn is voorbij. Voor een aantal lezers is dat geen nieuws want die hadden het al op andere plekken opgevangen Je kunt je voorstellen dat het een vervelende situatie is, zeker omdat er een lief klein ventje van 1 jaar rondkruipt hier. Die moet er geen last van hebben, maar gelukkig vinden we dat allebei erg belangrijk. We zijn gek op het mannetje.Met enige verbazing heb ik aantal reacties op de vorige posting gelezen. Zonder daar uitgebreid op in te gaan wil ik alleen zeggen dat ik sinds ik dit weblog heb zelf besluit wat ik wel en niet deel met de buitenwereld. Dat er een einde aan de relatie is gekomen is zeker geen geheim, maar ik heb niet de behoefte om daar op een publieke site inhoudelijk op in te gaan, en dat lijkt me volstrekt normaal. Omdat Marijn die behoefte wel had, heb ik er hier dan ook niets over geschreven. Eerst zorgen dat intern alles netjes wordt opgelost, dat is het belangrijkste.
De relatie van Coen Swijnenberg is voorbij, hij schreef dit vandaag op z'n weblog:
Wat is dat nou weer voor onzin.Ze is gewoon maf, net als de rest van de 6pack crew.Ik vind er iig grappig. En dat fragment vind ik ook grappig
In de nieuwe veronica gids staat altijd een top 5 van favo sites van een BN-er.Deze week die van Joris Linssen. En op vier staat deze site! Met plaatje en al.Zijn begeleidende tekst:"www.wieisdemol.com. De fansite waar volop gespeculeerd wordt over het programma. Door mijn deelname (vanaf januari, red) ben ik hier vaak. Voor het betere giswerk" ==========================Januari dus
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
652 gasten en 0 vaste bezoekers