Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 169
Leve 1 april! Nota bene mijn verjaardag...haha.
En niemand die het door heeft dat deze creatie (van Tinuzzz zelf, neem ik aan) precies op 1 april wordt gepresenteerd?
We bevinden ons nu inderdaad gewoon in een BN'erfase van spelprogramma's. Je kan het zo gek niet bedenken of BN'ers spelen erin mee. Als BN'er moet je zelfs wel meedoen aan een spelshow wil je niet 'uit' raken! Wel ben ik van mening dat dit gewoon een fase is en ook weer overgaat. Over een jaar of wat hebben de 'normale' Nederlanders ook weer gewoon een kans om mee te doen!
Op een gegeven moment raken de BN-ers vanzelf op.........Ik tel er nog 491 die NIET hebben meegedaan aan WIDM. Deel dat door 10,een vlugge rekensom leert dan dat de onbekende Nederlanders uiterlijk weer in 2056 aan de beurt komen.Moeten er intussentijd uiteraard geen nieuwe BN-ers bij komen.
Hoe je het ook went of keert, Na marc-marie, richard, en alex moet er wel weer zon type komen he Wie gaan we doen gerard joling?Kandidaten, we gaan abseilenDaar heb ik de kracht nie meer voooor
Ik zou Bas Westerweel nu niet direct willen vergelijken met Menno Bentveld. Ik vind Bas Westerweel nogal een watje, terwijl Menno Bentveld nogal een doorzetter is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
777 gasten en 1 vaste bezoeker