Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 169
Nou moet er niet meer uitlekken, anders is straks de mol ook al bekend, en dat is natuurlijk niet leuk!. Hoe komt men aan die beelden?
Dit jaar begint het iig om half 10 op NL3 op 3 januari.
Annette van Trigt, Coen Swijnenberg, Dennis Weening, Edo Brunner, Georgina Verbaan, Nicolette Kluijver, Patrick Martens, Joris Linsen, Regina Romeijn en Dunya Khayame storten zich in het grote avontuur in Mexico. De opdrachten zijn spectactulair, angsaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Afl 1. Pres.: Pieter Jan Hagens. 53574
In de VPRO-Gids nummer 51/52 begint op donderdag 3 januari om 20:30 uur de eerste aflevering van Wie Is De Mol op Nederland 1.Met uitzondering van Joris en Dunya, staan overige spelers alfabetisch op voornaam. Maar kan me niet voorstellen dat er een hint zal zitten in de VPRO-Gids.
De programmaschema's van Januari kan ik nergens vinden maar op die van februari (pagina 12) staat toch echt dat het om half 9 begint, na het Journaal.En de officiële site is offline, dwz. we worden doorgelinkt naar de Wie is de Mol pagina op Avro.nl!En zodra de nieuwe site online is
En de officiële site is offline, dwz. we worden doorgelinkt naar de Wie is de Mol pagina op Avro.nl!En zodra de nieuwe site online is
(Citaat VPRO-Gids: Annette van Trigt, Coen Swijnenberg, Dennis Weening, Edo Brunner, Georgina Verbaan, Nicolette Kluijver, Patrick Martens, Joris Linsen, Regina Romeijn en Dunya Khayame)Met uitzondering van Joris en Dunya, staan overige spelers alfabetisch op voornaam. Maar kan me niet voorstellen dat er een hint zal zitten in de VPRO-Gids.
jee zag net op enderland 1.. het eerste promo filmpjee van WIDM..!!KAn niet wachten!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
571 gasten en 3 vaste bezoekers