ik ben wel een mol freak..
maar 1.500 tot 2000 euro gaat wel weer een beetje TE ver
Ja, maar het is een vakantie mèt WIDM-aspecten erin verwerkt. Dus in principe ben je op vakantie en doe je ondertussen mee aan een eigen WIDM. Moet je het spel verlaten bij aflevering 1, dan geniet je van het land waarin je je dan begeeft voor de rest van je vakantiedagen waar je toch al voor betaald hebt.
En een beetje eigen georganiseerde vakantie ligt wel zo ongeveer rond die prijs. Ik ga zelf bijvoorbeeld in de zomer naar Zweden toe, 10 dagen heb ik in gedachte. En de prijs die ik geschat heb te moeten hebben om dat te kunnen is 1000 euro. En dit is dan 500 - 1000 euro meer. Das een kwestie van ietsje meer en ietsje langer doorsparen. Dus als je dan toch al aan het sparen bent voor een vakantie is de prijs niet zo hoog of iets dergelijk.
Lijkt me idd een leuk iets, maarja, zie er inderdaad de organisatie maar voor te vinden. Wie regelt het spel, wie worden spelleiders? Wie word degene die verantwoordelijk is als host/presentator/presentatrice? Hoe regel je het in een plaats van een land als je een bepaalde opdracht wil doen? Er komt best wat om de hoek kijken wat betreft organiseren.