Misschien heeft dit niet zozeer met mensenkennis te maken, maar meer met dat angeliqueje (en ook andere pro-Pascalle-lers) Pascalle persoonlijk kent. En dan heb je waarschijnlijk een andere kijk op haar. Ik kan me anders haast niet voorstellen dat je naar aanleiding van de televisiebeelden zo'n heel positieve kijk kunt hebben op Pascalle en zo'n negatieve op Paul.
Maar goed, dat is slechts mijn vermoeden...
Misschien heeft Pascalle de opdracht gekregen van de crew om zowat een beetje de "bitch" te spelen,dat weet ik natuurlijk niet.
Er komt natuurlijk heel wat knip-plak-montagewerk aan te pas,maar ik denk net zoals jij Test,dat je op basis van de beelden toch wel iets te weten komt over de deelnemers.Maar de vrienden en familie ontkennen dit natuurlijk ten stelligste!!!!
Ik wil
niemand over dezelfde kam scheren maar neem nu ER 5 of 6 ik ben het ff kwijt,en ER "strijd der titanen.
Ik zal geen namen noemen,maar die kandidaat heeft aan beide ER's deelgenomen,werdt 2 keer als een opvliegend man in beeld gebracht,en zijn "achterban" zeiden ook; "in het echt is hij niet zo en blablabla. Die persoon heeft hier ook gepost. Wat bleek,na enkele negatieve reacties op hem begon hij alweer te schelden (heeft mij een domme gans genoemd
)Qua karakter vind ik dat hij in beeld gebracht werdt zoals ie werkelijk is. Terwijl Ryan,(die man zijn naam noem ik wel) werdt als sympathieke man in beeld gebracht,heeft hier eveneens gepost,en dat was de Ryan zoals wij op tv gezien hadden