Sorry?! Ik hou normaal mij mond, maar ik ben het met Marlie eens, ik heb vaker bij jou negatieve vooroordelen gezien. Dat was vorig jaar in het topic van Olga, en nog wel meerdere topics, en nu hier. Tsjah, en Olga die had toch geen IQ van 50, zoals je eerst dacht he? Misschien is het soms beter je mening voor je te houden en ff te wachten met oordelen...
De mening over Olga heb ik later bijgesteld, en dit doe ik nu ook met de mening over Piet & Sylvia.
Ik snap jullie gezever gewoon niet. Ik basseer mijn mening op dingen die ik zie en lees. Hier staat dat Piet & Sylvia zich nergens iets van aantrekken en gewoon hun eigen gang gaan. Nou, ik vind dat asociaal en daarom zeg ik het ook. In het kader van vrijheid van meningsuiting mag ik dit ook. Nu stel ik, omdat ik mensen heb gezien die niet asociaal zijn (of in ieder geval niet zo over kwamen), mijn mening bij.
Is dat nou zo fout?
Weet je wat ik fout vind? Op een forum gaan zitten en constant dezelfde 16-jarige jongen gaan afbranden op het feit dat hij een mening heeft over Peking Express-kandidaten, terwijl hij die mening gewoon basseerd op TV-beelden...