Ik heb alle series gezien. Ik ben nu alleen serie 4 aan het terug kijken. (Lutek, bedankt dat je dat mogelijk hebt gemaakt
) Van die serie stond mij helemaal niets meer bij. Maar namate ik meer afleveringen bekijk, des te meer er terug komt.
Ik denk dat ik dan toch ga voor Elise. Of George, naja.. die twee staan op 1.
1. Elise/George
2. Nico
3. Yvon
4. Deborah
5. Inge
6. Milouska
Milouska op 6 omdat ze direct na Yvon kwam, die een soortgelijke tactiek heeft gebruikt. Weliswaar deed Milouska het op haar manier, maar al met al zijn die twee vergelijkbaar. Inge op 5 en wel door Nadja
Daarnaast gooide ze iets te gemakkelijk het bijltje er bij neer naar mijn mening bij situaties waar al vast stond dat de kandidaten in de foute richting zaten. Probeer dan iig een poging te wagen.
Deborah op 4, min of meer omdat je toen geen vergelijkingsmateriaal had (en neen, ik was toen niet op de hoogte van Belgische series
) Daarnaast omdat ik Elise/George leuker vond in hun molschap. Nico op twee omdat ik die dus nooit verdacht heb. Daarnaast ging die hele abseilhint mij voorbij. Bleek maar weer dat ik toen nog totaal niet goed wist waar op te letten
En Yvon op 3, omdat ze met een nieuwe tactiek aan kwam zetten en ik haar vrijwel direct doorhad