Nou, dit gaat hard klinken
Maar ik heb echt totaal geen medelijden meer met een club die structureel zoveel teveel geld uit heeft gegeven, en dan blijkbaar niet eens de moeite heeft genomen om fatsoenlijke plannen van aanpak te maken, of om de voorzitter Munsterman keihard te veroordelen. Die man is een rat, er komen contracten uit de kast waarvan men in Twente het bestaan niet van af wist, de coach kan 8 ton gaan verdienen.
Ik vind het dan nog niet eens zo'n ramp dat de club in geldnood zit. Dat is bij de meeste clubs zo (geweest). Maar om dan geen goed plan van aanpak te maken, gewoon dure spelers te blijven kopen ( Ziyech ) vind ik echt super, superdom.
Ja ze zijn kampioen geworden, knap hoor! Maar om daarna structureel te verwachten dat je CL haalt en zo door blijft gaan is ontzettend naïef.
Wat dat betreft mogen veel clubs een voorbeeld nemen aan Feyenoord en het legioen. Ook financieel aan de grond gezeten, maar op dat moment gewoon besloten de jeugd een kans te geven en geen idiote bedragen meer te betalen. Het heeft even geduurd, maar die club is er nu wel bovenop. Dat kampioenschap is een kwestie van tijd, misschien volgend jaar al als de selectie enigszins intact blijft
En daarbij : Feyenoord had 'maar' 25 miljoen schuld of iets dergelijks. Bij Twente spreken we inmiddels over 60 Miljoen!! Wat dacht die munsterman wel niet
Edit: Hopelijk profiteert PSV er slim van en kopen ze Ziyech als Gini weggaat