Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik vraag mij ook steeds af waarom Feyenoord steeds middenvelders haalt. Haal een verdediger of een aanvaller?
Volgens mij ben ik degene die ongeluk brengt ondertussen.Weg met die outfit dan maar
graafschap en willem II halen de kerst niet.
Jawel, die halen het wel. Graafschap coach (Vreeman toch?) kan er niks aan doen. Die zijn eigenlijk te vroeg gepromoveerd, hebben maar 2 spelers met ervaring in de Eredivisie. Maar als Cambuur zo slecht blijft draaien sluit ik niet uit dat de Graafschap nog boven ze komt. Willem 2, of beter gezegd: Ajax 2, (de Sa, Ligeon, Andersen, Zivkovic en Frenkie de Jong, overgekomen van Willen 2 en meteen verhuurd aan zn oude club) heeft gewoon even een terugslag. Maar die Streppel staat al een paar jaar aan het roer, is zelfs ook met ze gedegradeerd, dus komt wel goed. Die blijft sowieso wel
Graafschap is zelfde verhaal als Dordt vorig jaar, daar werd de coach er ook uitgeschopt.En voor Willem II zal ik mezelf en jou dan binnenkort wel quoten
hmmmmm
jaja ik geef "graag" mijn ongelijk toe
prioriteiten MV prioriteiten1. voetbal2. Realitynet3. de rest
Peter Bosz verlaat per direct Vitesse om de hoofdcoach van Maccabi Tel Aviv te worden. Hiermee wordt Bosz de trainer van de huidige landskampioen van Israël.Ik ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor Vitesse.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
886 gasten en 0 vaste bezoekers