Wat een begin van het seizoen voor jou. Je kan nog voor Fortuna Sittard kiezen, al staat PSV daar natuurlijk nog boven
ben nog Fortuna fan hoor, alleen in het voorseizoen wist ik effe niet wat te verwachten
twee goede overwinningen ja, eindelijk daar in deventer weer eens de drie punten en thuis tegen almere, had het eerder 6-0 of 7-0 moeten zijn maar 3-0 is ook goed
ben wel bang voor slotweek van de transfermarkt, ik hoop dat Guth, Rosier, Halilovic blijven, gewoon een gokje nemen voor linkerrijtje ambities dan krijg je ook meer prijzengeld als je linkerrijtje eindigt v.g.m. de beste van het rechterrijtje, en volgens mij heeft Guth nog contract tot 2027 als ik me goed herinner, dus die kan of in de winter, of volgende zomer dan ook nog wel weg voor een mooi bedrag
ik vind verdedigingsduo Guth/Adewoye wel veel beter dan hem samen met Siovas (waar hij het meeste werk steeds moest doen naast de trage griek)
als Halilovic vertrekt, gaan we richting Simon Gustafson kijken, dat weet ik bv wel, die momenteel bij Hacken speelt (de ex-feyenoorder, fc utrecht aanvallend middenvelder)