Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik zou het niet weten, ik weet iedergeval dat de '' jonge'' teams niet kunnen promoveren
En het staat alweer 2-0 voor PSV
Maar jongens even wat anders, ik doe er zelf ook aan mee, maar als we het over de toto hebben moeten we dat dan niet in het toto topic doen? hoewel praten over de (tussen)stand van ado-psv (en gisteren ajax - roda) en de gevolgen voor de stand in de toto indirect ook weer on-topic is
Eigenlijk moeten we dat vanaf nu maar ik het toto topic doen.In ieder geval baal ik dat in geen foxsports heb,mn vader maar eens gaan overhalen om dat te kopen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)er zijn zoveeel livestreams op internet maar dat is wel een beetje illegaal,maar dat zijn de prijzen. die fox vraagt ook
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Maar zou niet weten waar ik goede streams kan vinden. Eerst had ik een goede website, maar de laatste keer dat ik daar was, raakte mijn computer geïnfecteerd met spyware
Bij 3-1 heb ik 3 punten weer, dus laat het maar 5-1 worden, dan heb ik ook 3 punten maar dan heeft er niemand 5
Ondanks dat ADO is weggespeeld toch maar 2-3 voor PSV. Dat valt me reusachtig mee!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
432 gasten en 8 vaste bezoekers