Adrie Koster
Bron?
Ik heb nog nergens iets over Koster gelezen. Maar alsnog, welke trainer je ook voor de groep zet daar NEC heeft een heel matige selectie en weinig geld te besteden.
Keeper Johnsson is nog wel aardig, Foor uit de eigen jeugd is onder 21 international en een aardig spelertje en Koolwijk, Palsson en Roorda zijn redelijke middenvelders (Roorda is vaker geblesseerd dan fit). Diarra weet ik niet superveel van, nog te weinig in actie gezien. Maar het middenveld is nog best oké, mits ze niet geblesseerd zijn.. NEC heeft momenteel gewoon geen spelers (op Foor na) waarvoor je naar het stadion komt.
Achterin met Bovenberg die structureel zijn man laat lopen, Breuer die nog slomer is dan Bouma, Van Eijden die onzeker wordt van die 2 en Conboy die altijd kaarten pakt is allemaal erg matig. Smovs hebben ze ook nog, maar daar weet ik niet zoveel van
Dan hebben ze hun beste verdediger, Amieux, transfervrij laten gaan naar RKC of all clubs..
De aankopen tsja.. Stutter die kwam ergens uit de 4e/3e divisie in Duitsland, Hidgeon is de topscoorder van Schotland, een competitie die nog slechter is dan die van Nederland, Hemlein ook zo'n Duitser die niet door is kunnen breken en het maar in Nederland probeert en een of andere Alireza Jajanbakash uit de competitie van Iran die als groot talent wordt gezien.
Okee.. ik ben hier serieus NEC aan het analyseren..
wat ik bedoel te zeggen is dat NEC gewoon niet zo'n goed team heeft dit seizoen. NEC heeft in de afgelopen jaren altijd wel bruikbare spelers gehad die ook naar grotere clubs verkasten. Schone, Nuytink, George, Platje, Goossens, Wisgerhof, Lens, Holman, Vadocs, Olsson. En die pareltjes hebben ze gewoonweg (bijna) niet meer dit seizoen in de selectie. Een andere trainer zou er ook niet veel beter mee presteren denk ik..