Vooral die AZ-uitspraak is heel erg, Feyenoord had ook gewoon kampioen moeten worden
Vooraf aan het seizoen nooit rekening gehouden met titel voor dit jonge PSV. Maar door dat begin ga je toch hopen. Maar ondanks dat, zijn ze echt wel vaak door een ondergrens heengezakt.. Bovendien vind ik dat het PSV van nu echt veel beter materiaal heeft dan het Feyenoord van 3/4 jaar geleden ( Van voor Guidetti en Pelle ).
Daarnaast denk ik echt dat het voor de club en de kansen op een goede klassering volgend jaar beter is als PSV geen Europa league via play-offs haalt. Dan heb je weer een jaar met vermoeide en veel geblesseerde spelers omdat je een week na de wk-finale al moet spelen
Snap niet waarom dat me een slechte supporter maakt ? Ik vind dat ik als supporter gewoon mag zeggen als ik PSV waardeloos vind, want dat lijkt me een toepasselijk woord dit jaar.
En dat met die Europa league, ik snap wel dat PSV daar altijd voor moet gaan, maar t kan mij op dit moment niet interesseren. De club is jaar na jaar aan het afglijden namelijk. En dat moet maar eens doorbroken gaan worden
En ik ga gewoon iets fanatieker willem 2 supporteren