Var pure willekeur, ipv de scheids op het veld gaat het er nu om of je de var mee hebt. Aan gezien bepaalde scheidsrechters al voorkeur Hadden voor bepaalde clubs hebben ze dat aks var nog steeds.
Als je bovenarm langs het lichaam hangt,maar je beweegt Met je onderarm en je mept de bal weg, dan moet dat hands zijn. Was er niet eerst een regel dat de var geen genomen actie van de scheids ( gele kaart) kon overrulen.
Het is er niet duidelijker op geworden en het lijkt dat bepaalde clubs meer var beslissingen In hun voordeel krijgen dan andere
Vvv, niks bijzonders, die griek gaf wel een hele lekkere assist
Utrecht tegenvallend, mat , klaiber was uitzondering door werklust.
Az , tJa of het nou door de match tegen Kiev kwam of iets Anders, maar wat was dit slecht, inspiratieloos.
Pec. Een Matig team zonder spelers Met een meerwaarde en erg vedetteachtige spits. Haalt zomaar een punt uit In alsmaar.
Vitesse, aardige ploeg( al jaren). Maar maakt het zichzelf vaak te moeilijk. Dit weekend ook weer had Ruim moeten
Sparta. Kleurloos, smaakloos inspiratieloos. Keldervoetbal, wel strijdlustig
Psv als dit een topclub in Nederland Moet zijn, au au au. Echt bij vlagen een tempo van een derdeklasser en bij vlagen prima combinaties. Over de keeper en de coach zal ik het maar niet hebben.
Emmen. Veel werklust, veel team spirit, maar niet echt veel spelers die er boven uit Steken
Fortuna, kandidaat nummer 1 voor degradatie als het zo naief blijft spelen, straalt niet uit dat ze iets willen afdwingen en dat zakt Met elke nederlaag dieper, vrees ik
Heerenveen. Veerman en veerman. En ook van die duitser met Argentiijnse naam gaan ze daar veel plezier hebben. Mooie combinaties, en de extra klasse van Joey veerman
Ado Waar ik vooraf nog dacht dat dit wel eens een jaar kon zijn dat ado onderin weg kon blijven, toonde deze week daar weer niets van. Krachteloos, vechtlust kwijt. Baltempo erg laag
Fc groningen. Geen hoogvlieger, niks negatiefs , niks positiefs. Padt blijft een gevaar voor zijn ploeg als uit komt, vaak erg Lomp en onbehouwen.
Feyenoord. Had meer ingezeten en echt een paar kansen moeten er toch echt In.
Verder gestoord aan de opmerking van advocaat over corona. Laat je toch niet verleiden tot een uitspraak. Jorgensen of de Poolse spits, doe de pool maar erger dan Jorgensen kan het niet worden zeg ik.
Fc fraude, ik weiger iets over deze club te zeggen omdat deze club al jaren geleden geroyeerd had moeten Worden.
Willem II. Nadat de Balans op midden terug was gebracht, door Sadiki controlerend te brengen en mike tresor van links, was het hek van de dam. Pavlidis werklust , creativiteit en efficient. Saglam goed In de combinatie. Yeboah wat een debuut.
Heracles. Paar harde werkers Met propper en hardeveld, maar een Heracles Zonder of Met van de water scheelt heel veel.
Ajax. Plichtmatig, soms op halve kracht. Maar zoveel meer voetbal dan de tegenstander zodat het toch genoeg was
Rkc. Ja geprobeerd van zich af te bijten, maar komt echt te kort In deze competitie